حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور، رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا اظهار کرد: امام حسین (علیه‌السلام) فرمودند؛«من به نماز عشق می‌ورزم» و البته در دین اسلام هم هیچ عملی با ارزش‌تر از نماز نیست.

 

وی افزود: در سوره بقره اهمیت دادن به وقت نماز به واضح اشاره شده و انتظار می‌رود بازاریان نیز به این موضوع توجه خاصی داشته باشند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با تاکید بر اینکه اقامه نماز در سطح بازاریان و اهمیت دادن به این مهم به نوعی فرهنگ‌سازی شود، گفت: از کسبه بازار انتظار می‌رود با شنیدن صدای اذان مغازه را بسته و به مساجد و حسینیه‌ها بروند و نماز خود را اقامه کنند.

 

حجت‌الاسلام احمدی‌پور تصریح کرد: طرح جدید منهاج امسال در قالب  نشست‌هایی با اصناف، بازاریان و اتحادیه‌ها با موضوع ترویج نماز انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه امشب(23مرداد) طرح «منهاج» با حضور بازاریان صومعه‌سرا در مسجد امام حسین(علیه‌السلام) برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این برنامه از بازاریانی که در نماز جماعت حضور دارند و از قاریان ممتاز قرآن تجلیل می شود.

 

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا اظهار کرد: اهداف اصلی طرح، استفاده از ظرفیت اهل کسب در ترویج فرهنگ نماز، آشنایی مسئولان با معارف نماز، توانمند سازی مسئولان صنوف در جهت ترغیب و تشویق بازاریان به اقامه نماز اول وقت، ایجاد الگوی موثر در زمینه تبلیغ و ترویج فرهنگ نماز در بین صنوف و جذب و ساماندهی نیروهای کار آمد در بین بازاریان است.

http://telegram.me/hizbullahcyber


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی