حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور، رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با تبریک هفته جهانی بزرگداشت مساجد اظهار داشت: مسجد، قلب تپنده‌ای است که انسان در آن رشد و تکامل می‌یابد.

 

وی با بیان اینکه مسجد، از نخستین نهادهایی است که در صدر اسلام و به هنگام هجرت رسول اکرم(صلی‌الله علیه و آله) از مکه به مدینه شکل گرفت، افزود: شکل‌گیری مساجد از مصادیق بارز جامعه اسلامی است و نقش آفرینی این مکان مقدس در تمامی عرصه‌ها، سبب توسعه و گسترش فرهنگ و تمدن اسلامی بوده است.

 

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا گفت: حفظ مساجد به عنوان جایگاه رشد و توسعه اسلام از مسائلی است که مسلمانان باید حساسیت ویژه‌ای بر آن داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام احمدی‌پور با اشاره به اینکه مسلمانان باید با برپایی نماز جماعت و برگزاری مراسمات بهترین استفاده را از این مکان معنوی داشته باشند، تصریح کرد: مسجد محور فرهنگ اسلامی است، که باید مرکز انقلابی‌گری و تربیت ارزش‌های انقلابی باشد.

 

وی با بیان اینکه کادرسازی حکومت جهانی اسلامی در مساجد شکل می‌گیرد، خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان اسلام برای مساجد و تفکراتی که در این مکان مقدس پرورش می‌یابد نقشه‌های فراوانی کشیده‌اند، زیرا می‌دانند که مسجد سنگر انقلاب اسلامی است و انقلاب اسلامی از همین نهاد شکل گرفته است.

 

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا، مساجد را در دوران انقلاب و دفاع مقدس مهمترین پایگاه جوانان دانست و اظهار داشت: جوانان انقلابی باید برای مساجد برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی داشته باشند تا نوجوانان و جوانان بیشتری به این سو کشانده شوند.

 

حجت‌الاسلام احمدی‌پور با بیان اینکه باید مساجد را برای حضور بیشتر جوانان حاضر کنیم تا به محض شنیدن اذان به سوی مسجد و نماز جماعت بشتابند، افزود: با حضور جوانان در مساجد تمام نقشه‌های شوم و پلید دشمنان نقش برآب می‌شود.

 

وی با اشاره به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، گفت: حضور نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های کانون‌های مساجد می‌تواند آنان را از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دور کند و زمینه‌ کاهش این آسیب‌ها را در جامعه فراهم آورد.

 

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا تصریح کرد: برنامه‌های کانون‌های مساجد را باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که نوجوانان و جوانان بیش از گذشته با فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی مساجد انس بگیرند و خود را در اجرای برنامه‌های این کانون‌ها دخیل کنند.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی