حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


نورالله صفرپور، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا اظهار داشت: در طول دهه فجر انقلاب اسلامی، جشن های انقلاب در سراسر کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان که شامل ۶۶ کانون شهری و روستایی است، برگزار می شود.

 

وی با بیان  اینکه خواستگاه انقلاب مساجد بوده و انقلاب از همین مساجد شکل گرفته است، افزود: بقای انقلاب اسلامی در گرو مساجد است و مساجد نقش اساسی در پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی داشته و دارند.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا با بیان اینکه در ایام دهه فجر به مدت 8 روز جشن انقلاب در سالن فارابی این اداره برگزار می شود، گفت: نمایشگاه های دستاوردهای فرهنگی و هنری هنرمندان شهرستان به مدت 10روز در این اداره برگزار می شود.

 

صفرپور با اشاره به برگزاری همایش عصری با شعر انقلاب، تصریح کرد: اجرای نمایش توسط هنرمندان این شهرستان و برگزاری جشن موسیقی توسط آموزشگاه های موسیقی صومعه سرا از دیگر برنامه های این نهاد در ایام الله دهه فجر است.

 

وی با بیان اینکه از خانواده شهدا و ایثارگران تجلیل به عمل می آید، خاطرنشان کرد: گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی