حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


راهپیمایی بزرگ روز قدس در ۵ نقطه شهرستان صومعه سرا و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان (۱۸ خرداد) برگزار می‌شود.

 

راهپیمایی روز قدس در شهر صومعه سرا ساعت ۱۱ از مقابل سپاه ناحیه آغاز می‌شود و تا مصلی نماز جمعه ادامه دارد، حجت الاسلام علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در پایان این راهپیمایی به سخنرانی خواهد پرداخت و در ادامه نمازعبادی سیاسی جمعه برگزار می‌شود.

 

راهپیمایی روز قدس در شهر گوراب زرمیخ ساعت ۱۰ صبح آغاز و باسخنرانی بهروز جلایی از اساتید دانشگاه به اتمام می‌رسد و سپس مردم در نماز عبادی سیاسی جمعه شرکت خواهند کرد.

 

راهپیمایی روز قدس در تولمشهر ساعت ۱۰ صبح آغاز و با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا جلالی، امام جمعه گوراب زرمیخ به اتمام می‌رسد.

 

راهپیمایی روز قدس در ضیابر ساعت ۱۰ صبح از جلوی مسجد آیت‌الله ضیابری آغاز می‌شود و باسخنرانی حجت الاسلام رضا صدیق، مسئول تربیت آموزش سپاه ناحیه صومعه‌سرا در گلزار شهدای این منطقه به پایان می‌رسد.

 

راهپیمایی روز قدس در طاهرگوراب ساعت ۱۰ صبح  آغاز و با سخنرانی حجت الاسلام دکتر مصطفی شریفی از اساتید حوزه و دانشگاه به اتمام می‌رسد.

 

ستاد برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهرستان صومعه‌سرا از تمامی مردم انقلابی و ولایتمدار این شهرستان بویژه خانواده‌های معزز شهدا،ایثارگران وجانبازان سرافراز دعوت به عمل آورده تا در راهپیمایی بزرگ روز قدس شرکت نموده و خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین به رخ جهانیان بکشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی