حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

جشن نیکوکاری در ۱۵۴ مدرسه صومعه‌سرا برگزار شد

چهارشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۳۴ ب.ظ


مراسم جشن نیکوکاری با هدف کمک به دانش‌آموزان و نیازمندان در آستانه سال نو همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور دانش‌آموزان و دبیران در 154 مدرسه صومعه‌سرا برگزار شد.

15 هزار پاکت نیکوکاری در بین دانش‌آموزان صومعه‌سرایی برای کمک به نیازمندان توزیع شده بود که امروز در این جشن به صندوق‌ها انداخته شد.

کمک‌های نقدی و غیرنقدی که در جشن نیکوکاری جمع‌آوری می‌شود با حفظ شان توسط مدیران در بین دانش‌آموزان مدارس این شهرستان توزیع می‌شود.

مدیران مدارس هدف از برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس را ترویج فرهنگ احسان و انفاق در بین دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان کشور عنوان کردند.

امسال جشن نیکوکاری از ۱۵ تا ۱۷ اسفند در سطح مدارس سراسر شهرستان، پایگاه‌های اصلی در سطح شهر و میعادگاه‌ نماز جمعه صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

گفتنی است، زنگ جشن نیکوکاری که هر ساله توسط مسئولان شهرستان به صورت نمادین در یکی از مدارس به صدا در می‌آمد، امسال به دلیل تقارن سفر رئیس‌جمهور به گیلان برگزار نشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی