حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

نودوششمین شماره خط حزب‌الله با تیتر «جهادی‌ها»، همراه با مطالبی منتشرنشده‌ از رهبر انقلاب درباره‌ی شهید اندرزگو، چریک مبارز مسلمان منتشر شد.

هفته‌ی گذشته، نشریه خط حزب‌الله در مطلبی با عنوان «حزب‌الله این است»، به شخصیت شهید محسن حججی، به‌عنوان الگوی جوان مؤمن انقلابی پرداخت. در این شماره، به بهانه‌ی آغاز دور جدید اردوهای جهادی در فصل تابستان، خط حزب‌الله مطلب سخن هفته‌ی خود را به این گروه‌های جهادی، به‌عنوان مجاهدت‌هایی که مثل سیمان بنای جمهوری اسلامی را مستحکم می‌کند پرداخته است. در قسمتی از سخن هفته‌ی این شماره چنین آمده است:
انقلاب که پیروز شد کشور از جنبه‌ی عمران و آبادانی و سطح رفاه عمومی مردم وضعیت خوبی نداشت. حجم محرومیت‌ها و مشکلات آنقدر بود که جوانان انقلابی به‌صورتی «خودجوش» حرکت «محرومیت‌زُدایی» را شروع کردند: «اول، خود جوان‌ها شروع کردند، خودشان رفتند توی روستاها مشغول خدمتگزاری شدند در آن اوضاع بسیار دشوار و پیچیده. این حرکت، امام بزرگوار را به فرمان جهاد سازندگی تشویق کرد.»(۱۳۸۹/۰۶/۳۱)

همچنین به‌مناسبت شروع هفته‌ی دولت، در مطلبی با عنوان «منظور رهبر انقلاب از توصیه به دولت برای تعامل با دنیا چیست؟» به یکی از کلیدی‌ترین توصیه‌های رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ، یعنی چگونگی تعامل با دنیا پرداخته شده است.

شهید سیدعلی اندرزگو در دوم شهریور ۱۳۵۷ بعد از ۱۴ سال مجاهدت و مبارزه با رژیم طاغوت شاهنشاهی به دست ساواک به شهادت رسید. حالا همزمان با سالگرد شهادت این شهید بزرگوار، برای اولین بار، بیانات منتشرنشده رهبرانقلاب درباره ایشان در خط حزب‌الله منتشر شده است. شهیدی که رهبر انقلاب از وی به‌عنوان چریک مبارز مسلمان یاد کرده‌اند.

در قسمت عکس نوشت نیز، تصویری منتشرنشده از آخرین دیدار شهید لاجوردی با رهبر انقلاب قبل از شهادت ایشان، به همراه انتشار اولین بار بیانات رهبرانقلاب در دیدار با خانواده این شهید بزرگوار منتشر شده است.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
نسخه تابلو اعلانات | دریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A۴) | دریافت نسخه‌ی چاپ (A۳)

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/weekly/files/132/WEB_Khat-Hezbollah_96-1.jpg

http://telegram.me/hizbullahcyber

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۱۸
مکتب الشهداء