حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

مراسم سالگرد شهادت سید معروف ایرانی برگزار شد

دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴ ب.ظ


امیر سرتیپ غلامحسین دربندی در مراسم سالگرد شهادت سید معروف ایرانی که شامگاه یکشنبه در مسجد جامع گوراب زرمیخ شهرستان صومعه سرا برگزار شد، اظهار کرد: شهدا متعلق به یک مکان و زمان خاصی نیستند.

وی با بیان اینکه رمز ماندگاری شهدا تسخیر زمان ها و قلب ها بوده است، افزود: شهدای انقلاب اسلامی سرباز امامی بودند که ولی زمان خود بود.

مسئول کمیته راویان ستاد مرکزی راهیان نور با بیان اینکه دفاع و شهادت همانند حادثه جانسوز عاشورا هیچگاه از صفحه تاریخ محو نمی شود، گفت: اینگونه حوادث در طول تاریخ تأثیرگذار بوده و خواهد بود.

وی دلیل این امر را تأثیرپذیری فطرت انسانی عنوان و خاطرنشان کرد: شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهید سید معروف ایرانی نیز با تأسی از فطرت خود به دفاع از کیان اسلام و انقلاب پرداختند.

به گفته این مسئول جایگاه شهدا والا و ویژه بوده و به همین دلیل است که آنها با دل و روح مردم سرکار داشته و آنها را تسخیر و مجذوب خود می کنند.

امیر سرتیپ دربندی در ادامه با بیان اینکه جنگ های امروز فقط برای توسعه طلبی و منافع شخصی برخی از افراد و کشورها رخ داده نه برای دفاع از اسلام، اظهار کرد: دفاع از حریم اسلام و ولایت، دفاع از نور و روشنایی محسوب می شود.

وی با اشاره به باطن تاریک و ویران کننده ذات جنگ و درگیری، گفت: دفاع مقدمه ای برای آبادانی، تعمیر و بازسازی است.

مسئول کمیته راویان ستاد مرکزی راهیان نور ادامه داد: بزرگترین پشتوانه هشت سال دفاع مقدس و شهدا، وجود پر برکت ولایت فقیه بوده زیرا هر کسی در راه خدا و اسلام حرکت کرده و به شهادت برسد ماندگار می ماند.

وی با بیان اینکه وجود شهدا و جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس برای ما مایه برکت و افتخار است، خاطرنشان کرد: آنها با لبیک گفتن به ندای امام خمینی (ره) و گذشتن از جان خود در میدان های جنگ حق علیه باطل شرکت کرده و امنیت و اقتدار حال حاضر ایران اسلامی مرهون و مدیون جانفشانی این عزیزان است.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی