حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

ماهواره مهمترین سلاح امروز دشمن است

چهارشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۶ ب.ظ


سرگرد مهدی پارسا در نشست بصیرتی با موضوع ماهواره که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مرکز آموزش فنی‌ و حرفه‌ای صومعه‌سرا برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا به آغاز جنگ تحمیلی در 31شهریور 59 اشاره و اظهار کرد: رژیم بعث عراق به رهبری صدام حسین، رئیس جمهور عراق، جنگی را بر کشور ما تحمیل کرد که هدف از آغاز آن جنگ، نابودی جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس مظهر ایستادگی، مقاومت و ایثار ملت ایران در برابر دشمنان است، افزود: ایران اسلامی با تقدیم بهترین سرمایه‌های خود، 230 هزار جوان و نوجوان، مانع از خدشه‌دار شدن عزت و آبروی خود شد تا زیر یوغ اجنبی قرار نگیرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداری، کارگری و اصناف صومعه‌سرا آسایش و امنیت امروز کشور را مدیون خون پاک شهدا دانست و خاطرنشان کرد:قبل از پیروزی انقلاب شرایطی بر کشور حاکم بود که شرق و غرب به نوعی داعیه‌دار استفاده از منابع زمینی و زیرمینی کشور ما بودند و به راحتی نمی‌توانستند پذیرای شکست باشند و ایران نیز پس از گذشت 19  ماه از شکل‌گیری انقلاب اسلامی، مورد حملات رژیم بعث قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با اتمام جنگ هشت ساله، عراق به عنوان آغازگر جنگ در دنیا معرفی شد، تصریح کرد: دشمنان با مشاهده ایثار، مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر جنگ سخت، با شگرد دیگری چون جنگ نرم وارد شدند.

پارسا مهمترین سلاح دشمن را ماهواره دانست و عنوان کرد: جنگ اصلی ما پس از پایان جنگ نظامی آغاز شد و تمام سعی و تلاش دشمنان با به‌کارگیری انواع و اقسام طرح‌ها و نقشه‌ها، برای ساقط کردن کشوریست که در طول هشت سال دفاع مقدس با ترفندهای مختلف و کمک و همراهی 40 کشور دنیا نتوانستند کاری از پیش ببرند و در حال حاضر با هدف قرار دادن فرهنگ جمهوری اسلامی سعی در تخریب آن دارند.

وی بر مطالعه تاریخ کشور به عنوان یک وظیفه تاکید کرد و افزود: نباید از این گنج و میراث بسیار بزرگ کشور غافل شد. دشمنان با راه اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال تزلزل بنیان خانواده هستند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداری، کارگری و اصناف صومعه‌سرا با بیان اینکه ایران به عنوان دومین کشور جوان دنیا با نیروهای جوان خود در برابر رژیم بعث مقاومت و ایستادگی کرد، افزود: مواد مخدر، رواج شبکه‌های ماهواره‌ای و... از شیوه‌های دشمنی دشمنان با ایران است. متاسفانه دشمن با این شیوه‌ها که آخرین ورژن دشمنی است، در تلاش است که نسل جوان و نوجوان ما و حتی خانواده‌های اصیل را منحرف کنند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط امروز باید روش و رفتار دشمن را بشناسیم؛ چرا که ورود هریک از شگردهای دشمن در خانه و خانواده بزرگترین و بهترین کمک به دشمن است.

پارسا به آگاهی دشمن از آمادگی دفاعی و نظامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان می‌دانند که ایران می‌تواند در کوتاهترین زمان به مقابله نظامی دشمن پاسخ دهد و  اکنون با ورود از راه فرهنگی، ایمان و اعتقاد در حال ضربه زدن است.

وی با یادآوری میزان دسترسی و استفاده افراد از ماهواره و تلویزیون ابراز کرد: متاسفانه امروز بر اساس آمار کارشناسان درصد تماشای تلویزیون و ماهواره در روز به طور میانگین بیش از چهار ساعت است؛ این درحالیست که پدر و مادر به طور متوسط 17 دقیقه در کنار فرزندان خود هستند و  به گفت‌وگو با آنها می‌پردازند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداری، کارگری و اصناف صومعه‌سرا در پایان اظهار کرد: امید است با غیرت دینی، ملی و اسلامی خود در برابر دشمنان بایستیم و کاری کنیم که نسل آینده که عهده‌دار مسئولیت خطیری خواهند بود، در دامان دشمنان قرار نگیرند.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی