حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

شماره بیست و سوم نشریه خط حزب‌الله منتشر شد

پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۵۹ ب.ظ
بیست و سومین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با سرمقاله‌ای درباره پیام اعتماد ملت در انتخابات ۷ اسفند منتشر شد.
خط حزب‌الله در گزارش ویژه‌ی خود به مناسبت پیام قدردانی رهبر انقلاب اسلامی از ملت به خاطر حضور در انتخابات و تاکید ایشان در این پیام بر وظیفه سنگین مجلس آینده برای ریل‌گذاری پیشرفت کشور، به تبیین مفهوم «پیشرفت واقعی» می‌پردازد.
روایتی تاریخی از زبان رهبر انقلاب به مناسبت سالروز اعدام انقلابی رزم‌آرا توسط «فداییان اسلام»، بازخوانی گوشه‌‌ای از مطالبه رهبر انقلاب درباره مسأله‌ی محیط زیست از دیگر بخش‌های این شماره است.
خط حزب‌الله، شماره‌ی بیست و سوم خود را به روح پرفتوح سردار شهید محمدحسین کریم‌پور از فرماندهان شهید استان سیستان و بلوچستان تقدیم می‌کند.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلو اعلانات، A4 جهت مطالعه و A3 جهت چاپ برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
برای دسترسی به آرشیو نشریه هم می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
دریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A۴) | دریافت نسخه‌ی چاپ (A۳)



http://telegram.me/hizbullahcyber


نظرات  (۱)

آیا واقعا این عجیب نیست که کشوری و ملتی با این همه دشمن نابکار و مستکبر، در فضایی امن و آرام به اِعمال اراده‌ی سیاسی خود بپردازد و جدی‌ترین رقابت‌‌ها را در امن‌ترین شرایط، رقم بزند؟ آیا عجیب نیست که در کشورهای همسایه‌ی ایران، این همه ناامنی و کشتار، بصورت روزانه وجود داشته باشد ولی در ایران، چنان امنیتی برقرار باشد که حتی بتوان به دعواها و کشمکش‌های سیاسی هم پرداخت و جدی‌ترین سخنان را هم به زبان آورد؟
به لطف حاکمیت ولایت فقیه و رشادت‌های شهدا و ایثارگران و هوشیاری مردم مومن ایران، امنیت پایدار و گسترده‌ای در سراسر کشور وجود دارد که بستر را برای انجام هر فعالیت کلان و مثبتی فراهم می‌سازد. و به همین خاطر است که می‌گوییم این روزها باید عجایب تاریخ را در ایران بزرگ و اسلامی دید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی