حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حضرت امام خمینی (ره) حقیقتی همیشه جاودان و خاموش‌نشدنی است که با زلال اندیشه‌های پاک و نورانی‌اش و هدایت‌های داهیانه خود در نهضت الهی‌اش پایه‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و معمار کبیر انقلاب اسلامی شد؛ به طوری که به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) «این انقلاب بی‌نام خمینی (ره) در هیچ‌کجای جهان شناخته شده نیست».

 

به درستی که خمینی، روح بلند خدا در کالبد زمان بود و این روح خدا و روح بلند دوران، همیشه در دفتر خاطرات و افتخارات ایران اسلامی و در قلوب شیفتگان و ارادتمندان حضرتش و حافظه تاریخی ملت بزرگ ایران و آزاداندیشان جهان جاودانه خواهد ماند.

 

پس از گذشت 27 سال از رحلت امام خمینی(ره) هنوز در گوشه گوشه شهر و خانه‌های مردم حضور ایشان حس می‌شود و وجود دارد و 14 خرداد ماه که سالروز رحلت این بزرگ مرد تاریخ است، مردم از شهرستان‌های مختلف با شور واشتیاق فراوان به سوی حرم ایشان می‌روند تا در سالروز رحلت امام خویش حضور پررنگ داشته باشند.

 

در راستای بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) امشب(13خرداد) در مصلی نماز جمعه صومعه‌سرا مراسمی با سخنرانی حجت‌السلام پروایی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری و حضور پرشور مردم برگزار شد.

 

با رحلت امام خمینی(ره)، بر پیکره اسلام رخنه وارد شد

 

 حجت‌الاسلام  احمد پروایی، نماینده مردم  گیلان در مجلس خبرگان رهبری  در این مراسم اظهار کرد: زمانی که روح خدا و شعائر الهی در آن روز جان تازه‌ای بگیرند ایام‌الله است.

 

وی با بیان اینکه در روزی که مردم به خدا روی آورند و یک انقلاب عظیمی در راستای خدمت به دین خدا، آموزه‌های خدا و قرآن خدا محقق شود هم ایام‌الله است، افزود: روز 15 خرداد از مصادیق ایام‌الله می‌باشد.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روزی که امام راحل از دار دنیا رفت، بر پیکره اسلام و عالم تشیع و عرفانیت رخنه بزرگ وارد شده است، گفت: برای اینکه اندیشه، فکر و گفتمان امام (ره) جان تازه‌ای در دنیای بشریت بگیرد، سالروز ارتحال ایشان را گرامی می‌داریم.

 

حجت‌الاسلام پروایی با بیان اینکه هدف امام راحل مورد تایید عقل، شعائر الهی و دین مبین اسلام است، تصریح کرد: زبان از معرفی شخصیت امام خمینی(ره) قاصر است.

 

وی با بیان اینکه انسان‌ها بزرگ را باید انسان‌های بزرگ معرفی کنند، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم امام راحل را معرفی کنیم ابتدا باید سراغ کلام امام معصوم برویم.

 

بعد از به اتمام رسیدن سخنان حجت‌الاسلام پروایی، نماز مغرب و عشاء برگزار شد و بعد از آن 450 صومعه‌سرایی در قالب 10 اتوبوس به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام شدند.

 

امام به‌معنای واقعی کلمه یک پدیده و شخصیتی منحصر به فرد بودند

 

معصومه مددی، یکی از زائرین مرقد امام خمینی(ره) اظهار کرد: هدف از رفتنم به مرقد امام راحل تجدید میثاق با امام (ره) و آرمان‌های والای ایشان و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب است.

 

وی افزود: با حضور خود در سالروز رحلت امام در مرقد ایشان به دشمنان ثابت خواهیم کرد که ما جوانان ایران همیشه پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و نمی‌گذاریم چشم بد به کشور ما داشته باشند.

 

این زائر صومعه‌سرایی با بیان اینکه حقیقتا امام به‌معنای واقعی کلمه یک پدیده و شخصیتی منحصر به فرد بودند، گفت: باید با خواندن کتاب‌هایی که در راستای شناخت شخصیت امام خمینی(ره) نوشته شده و با حضور در مراسمات معمار کبیر انقلاب با اندیشه‌های راستین ایشان آشنا شویم.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی