حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

۱۶ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

رهبر انقلاب:«آنچه حالا این دو نامزد محترم ریاست‌جمهوری‌شان که یکی از اینها بالاخره چندروز دیگر خواهد رفت در کاخ سفید و رئیس‌جمهورِ آنجا خواهد شد... دست‌به‌دست هم داده‌اند برای افشاگری آمریکا و  برای نابود کردن آبروی آمریکا و موفّق هم شده‌اند. ۹۵/۸/۱۲»
پنجاه و هشتمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خبری-تبیینی خط حزب‌الله با گزارش هفته‌‌ای در خصوص رسوایی انتخابات آمریکا در برابر افکار عمومی با عنوان «بی‌آبرو» منتشر شد.
هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله در سخن هفته‌ی خود؛«ما و از نفس‌افتاده‌ها» به تبیین خطرهای پیش رو در مسیر حرکت انقلاب، پرداخته است.
عکس ویژه‌ی این هفته‌ی نشریه، تصویری از حضور رهبر انقلاب  در شهر خمین‌ زادگاه‌ بنیانگذار کبیر انقلاب در آبان‌ماه ۱۳۷۹ است.
پنجاه و هشتمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله به آستان ملکوتی دختر بزرگوار امیرالمومنین حضرت زینب کبرا علیهاالسلام، تقدیم شده است.
نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
برای دسترسی به آرشیو نشریه هم می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
نسخه تابلو اعلانات | دریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A۴)دریافت نسخه‌ی چاپ (A۳)



http://telegram.me/hizbullahcyber


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۵ ، ۱۹:۱۹
مکتب الشهداء


سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا صبح امروز (17آبان) در یادواره شهدای دانش آموز در مدرسه نرجس این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: مدرسه نرجس در عرصه جبهه فرهنگی حرف نخست را در شهرستان می زند.

 

وی با بیان اینکه دانش آموزان این مدرسه در همه عرصه ها اول هستند، افزود: امید است که دانش آموزان ادامه دهندگان راه شهدا باشند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با بیان اینکه صحبت در راستای مقام معرفتی شهید سخت است، گفت: بنابر آیات قرآن، شهدا زنده اند و در نزد پروردگار روزی می خورند.

 

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه شهادت اوج افتخار یک انسان است، تصریح کرد: شهدا منتخبین خداوند هستند و خداوند کسانی را برای این مقام انتخاب می کند که الهی شده باشند.

 

شرط شهید شدن، شهید بودن است
وی، شرط شهید شدن را شهید بودن دانست و خاطرنشان کرد: وقتی فردی از همه منیت ها می گذرد به مقام شامخ شهادت نائل می آید.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با بیان اینکه شهدای زیادی در صدر اسلام داشته ایم که در کنار آنها پیامبران و ائمه (علیه السلام) بودند، اظهار داشت: اما در جامعه امروزی که هجمه های فراوانی وجود دارد مقام شهدای ما بالاتر از شهدای صدر اسلام هستند.

 

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه شهدا امامزادگان عشقند، افزود: شهادت پاداش عمل شهدا بود و کسی که شهید شود بدون واسطه با پیامبر و امام ارتباط دارد.

 

وی با بیان اینکه شهدا عزت و افتخار ما هستند؛ گفت: اگر امروز دشمن را دورتر از مرزهای اسلامی نگه داشته ایم به دلیل روح بزرگ شهدا است.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با بیان اینکه باید از فضای معنوی که شهدا ایجاد می کنند بهره مند شویم و ادامه دهنده راهشان باشیم، تصریح کرد: 200هزار شهید در هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی شدند.

 

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه شهادت همچنان ادامه دارد و در جبهه مقاومت شهدای مدافع حرم تقدیم اسلام می شود؛ خاطرنشان کرد: شهدا از مادیات دنیا دست کشیدند و به لقاءالله پیوستند.

 

وی با بیان اینکه شهدا  برای اسلام، انگیزه جهاد در راه خدا پیدا کردند، اظهار داشت: حضرت امام(ره) احیاگر اسلام بودند و شهدا برای این احیای اسلام ناب شهید شدند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با بیان اینکه ما نیاز به ترویج فرهنگ شهادت هستیم، افزود: دانش آموزان نباید نسبت به خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بیخیال باشند.

 

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه نسل سوم و چهارم انقلاب باید حافظ خون شهدا و اسلام باشند، گفت: دانش آموزان می توانند چگونگی حافظ بودن از اسلام را در وصیت نامه های شهدا پیدا کنند.

 

وی با بیان اینکه با شهدا بودن زمینه ساز حیات طیبه می شود، تصریح کرد: دشمن در صدد است با تهی سازی ذهن های جوانان و نوجوانان فرهنگ شهید و شهادت را از آنها بگیرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا خاطرنشان کرد: دوران تحصیل، دوران بسیار خوبیست که باید از آن بهره برد و از دستگاه های تربیتی و مدیر و معلم استفاده بهینه شود.

 

سرهنگ عاشوری اظهار داشت: فرزندان خوب ترییت کردن و به دور بودن از گناه زمینه ساز حیات طیبه است.

 

وی با بیان اینکه کشور ما کشوری با فرهنگ ناب محمدی است، افزود: سبک زندگی ما با سبک زندگی اروپاییان و غربیان فاصله زیادی دارد و این باعث تنشی می شود که هجم بار سنگینی این هجمه بیش از همه حس می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با بیان اینکه دشمن قرن 21 را قرن فشرده شدن فرهنگ ها می داند و گفت: دشمن با مدیریت ادراک جوانان در صدد ضربه زدن بر جامعه اسلامی است.

 

سرهنگ عاشوری تصریح کرد: خرمنی از آتش 360درجه دور کشور ما را در بر گرفته است اما کشور ما به یمن برکت خون شهدا در آسایش و آرامش است.


http://telegram.me/hizbullahcyber

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۹۵ ، ۱۱:۵۵
مکتب الشهداء


معصومه آب‌بند، فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا اظهار داشت:  همایش سه ساله‌های حسینی به یاد شهادت مظلومانه حضرت رقیه(سلام‌الله علیها) با حضور کودکان ومادران عاشورایی در مصلی شهرستان صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه حضور مادران به همراه کودکانشان در چنین مراسمی، دارای آثار تربیتی فراوانی است، افزود: الگوسازی برای نونهالان به تأسی از حضرت رقیه(سلام‌الله علیها) آینده آن‌ها را تضمین می‌کند.

 

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا، هدف از برگزاری همایش سه ساله‌های حسینی را نهادینه سازی فرهنگ اهل بیت(علیه‌السلام)  در بین نونهالان دانست و گفت: این همایش با اهدافی همچون آشنایی نونهالان با بخشی از تاریخ حماسه حسینی، آشنایی ذهنی کودکان با واقعه عاشورا و القاء محبت و دوستی اهل بیت(علیهم السلام)، پیشگیری از آسیب های جنگ نرم در بین نسل نو بواسطه برخورداری از فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام)، تقویت آموزه های دینی در کودکان برگزار می‌شود.

 

آب‌بند با بیان اینکه سخنرانی، مداحی و دکلمه‌خوانی از جمله برنامه‌های این همایش است، تصریح کرد: همایش سه ساله‌های حسینی امروز( 15 آبان) ساعت 9 صبح در مصلی صومعه‌سرا برگزار می‌شود.


http://telegram.me/hizbullahcyber

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۵ ، ۰۹:۰۰
مکتب الشهداء
رهبر انقلاب:« تبلیغ می‌کنند ایستادگی امام (ره) در مقابل آمریکا به‌علت تعصب و غرور بوده، به معنای آن که امام در ایستادگی خود در برابر آمریکا منطقی نداشته است! درحالی که ایستادگی نظام و ملت ایران در برابر آمریکا بر اساس استدلال‌های کاملاً منطقی است. ۹۵/۸/۱۲»
پنجاه و هفتمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خبری-تبیینی خط حزب‌الله با سخن هفته‌‌ای در خصوص استدلال‌های منطقی ملت ایران برای ایستادگی  در برابر آمریکا با عنوان «تجربه می‌گوید در مقابل مستکبر بایستیم» منتشر شد.
هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله در گزارش هفته‌ی خود؛« بزرگ‌ترین راهپیمایی عالم» به تبیین  اهمیت پیاده‌روی اربعین، پرداخته است.
عکس ویژه‌ی این هفته‌ی نشریه، تصویری از حضور رهبر انقلاب در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی تهران و پنجمین نمایشگاه اختراعات و ابتکارات در شهریورماه ۱۳۶۹ است.
پنجاه و هفتمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید صدر اسلام جناب عمّار یارسر، تقدیم شده است.
نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
برای دسترسی به آرشیو نشریه هم می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
نسخه تابلو اعلانات | دریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A۴) دریافت نسخه‌ی چاپ (A۳)


http://telegram.me/hizbullahcyber




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۵ ، ۱۴:۴۷
مکتب الشهداء


13  آبان در تاریخ کشور ما یادآور وقایع و اتفاقات متعددی است که هر کدام بخشی از تاریخ این کشور به ویژه پس از انقلاب اسلامی را شکل می­دهد. از انقلاب دوم تا بسیجی 13 ساله‌ای که رهبر همه مردم ایران شد، دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم از اصلی ترین محورهای شکل گیری مبارزات مسلمانان از صدر اسلام تا کنون بوده است.

 

بی تردید باید گفت که ماهیت همه­ حرکات ضد استعماری و ضد استکباری از دو جان مایه­ی اصیل و بروز شده بهره می­برند. نسخه اصیل این حرکت­های ملت­های آزاده برگرفته از فرهنگ عاشورایی است که درنهضت حسینی در سال های نزدیک پس از رحلت آخرین پیامبر الهی رخ داد. آنچه که امثال فوکویاما و هانتینگتن از آن به عنوان شاکله­ های مقاومت مردمی در ایران و اکثر کشورهای اسلامی یاد می­کنند.

 

در روز 13 آبان 1343، مأموران رژیم شاه، حضرت امام خمینی(ره) را در قم دستگیر و به دستور آمریکا، به ترکیه تبعید کردند. در روز 13 آبان 1357، دانش آموزان تهرانی در اعتراض به دخالت های آمریکا در ایران، راه پیمایی کردند، ولی ماموران رژیم منهوس شاهنشاهی به آنها حمله کرد و آنان را به خاک و خون کشید. در روز 13 آبان 1358، دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، لانه ی جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند. بدین ترتیب، مبارزه ی ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد. بنابراین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، این روز را به روز «ملّی مبارزه با استکبار» نام گذاری کردند.

 

امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای پیر بیدارگر زمان؛ حضرت امام خمینی(ره) روحیه ی استکبارستیزی از مرزهای ایران، فراتر رفته و همه ملت‌های عدالت خواه، حق طلب و آزاده را فرا گرفته است. مبارزه خونین مردم شجاع و آزادی خواه فلسطین بر ضد اشغال گران صهیونیست و حامی اصلی آن یعنی آمریکا، همین روحیه را نشان م‌دهد و از ثمره‌های انقلاب شکوه مند اسلامی به شمار می‌رود.

 

تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان امسال با فریاد رساتر و بلندتر مرگ بر آمریکا در شهرستان صومعه‌سرا و با حضور پرشور دانش‌آموزان و مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه این شهرستان برگزار شد.

 

دانش‌آموزان، دانشجویان و مردم همیشه در صحنه صومعه‌سرا همگام و همصدا با ملت ایران اسلامی با غریو الله اکبر، حماسه ای دیگر از استکبار ستیزی و آرمان‌خواهی را در تاریخ سراسر افتخار خود خلق کردند.

 

آگاهی و بصیرت جامعه موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان می‌شود

حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی، امام جمعه صومعه‌سرا در حاشیه راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: امروز سیلی دشمن‌شکن ملت به استکبار محکم‌تر از گذشته است.

 

وی با بیان اینکه تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، شهادت دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی از مهم‌ترین حوادث روز 13 آبان  است، افزود: آگاهی و بصیرت جامعه موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان می‌شود.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه راهپیمایی روز 13 آبان با شکوه هرچه تمامتر در این شهرستان برگزار شد تا به دشمنان ثابت شود که راه شهدای ما ادامه دارد، گفت: امروز دانش آموزان باید با حفظ روحیه خودباوری و ایمان، اهداف نظام جمهوری اسلامی را دنبال کنند .

 

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه شهید فهمیده الگوی نمونه یک دانش آموز بسیجی است، تصریح کرد: این راهپیمایی و جنبش‌ها پیرو خط امام باعث می‌شود صدای آزادی‌خواهی و استکبار ستیزی ملت ایران به گوش جهانیان برسد و این چنین است 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفته است.

 

حماسه 13 آبان به همه ثابت کرد که قدرت‌های شیطانی و ظالمانه همگی پوشالی هستند

سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به زحمات امام خمینی(ره) و دانشجویان شهید در 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به خبرنگار خبرگزاری شبستان خاطرنشان کرد: با شهادت دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی استکبار جمع‌آوری و دشمنان یکبار دیگر از مقاومت ملت ایران شکستی سخت را تجربه کردند.

 

وی با بیان اینکه حماسه 13 آبان در واقع به همه ثابت کرد که قدرت‌های شیطانی و ظالمانه همگی پوشالی هستند و روزی به زمین زده خواهد شد، اظهار داشت: قدرتی که بر باور دینی و ایمان‌داری و همچنین وحدت و انسجام مردم باشد قدرتی پاینده و کوبنده است که مانع پیشروی تمامی قدرت‌های استکباری می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه امروز مدرسه و دانش‌آموزان هدف اول جبهه جنگ نرم دشمن هستند، افزود:  دشمنان برای اینکه پتانسیل فعال و عظیم انقلاب را خنثی کنند، هر روز نقشه می‌کشند و دانش‌آموزان باید هوشیار بوده و شیوه‌ها، نقشه‌ها و اهداف دشمن را خوب بشناسند.

 

سرهنگ عاشوری با بیان اینکه پیام ایستادگی ملت ایران در مقابل استکبار در همه شئون جامعه قابل مشاهده است، گفت: حضور در دفاع از جبهه مقاومت اسلامی تحت عناوین مدافعین حرم به معنای ادامه مبارزه با استکبار جهانی است و امیدواریم پیامی که حاصل خون شهداست را به خوبی به آیندگان انتقال دهیم.

 

دانش آموزان تا آخرین قطره خون خود با ولایت می مانند

محدثه محمدی، یکی از دانش‌آموزان پیشگام با بیان اینکه با شرکت خود در راهپیمایی 13 آبان،نشان دادیم که پشتیبان ولایت فقیه هستیم، تصریح کرد: دشمن باید بداند که صحنه دفاع همچنان باقی است.

 

وی با بیان اینکه دانش آموزان تا آخرین قطره خون خود با ولایت می مانند، خاطرنشان کرد:  در راهپیمایی 13 آبان شرکت کردیم تا مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنیم.

 

این دانش آموز صومعه‌سرایی اظهار داشت: همه دانش آموزان وظیفه خود را در قبال نظام اسلامی به خوبی می دانند و به آن جامه عمل می‌پوشانند.

 

فاطمه جارستان، یکی دیگر از دانش آموزان پیشگام صومعه‌سرا افزود: ما دانش آموزان با حضور در صحنه قدرت بزرگی می سازیم که می‌تواند دریای خروشانی در برابر توطئه‌های دشمنان باشد.

 

وی با بیان اینکه با آمدنمان به راهپیمایی 13 آبان به همگان ثابت می‌کنیم که سرابازان کوچک امام خامنه‌ای هستیم، گفت:  شعار "مرگ بر آمریکا" پیام ملت ایران به استکبار جهانی است.

 

این دانش‌آموز پیشگام با بیان اینکه بسیج به صورت جدی همواره در صحنه حضور داشته است، تصریح کرد: باید به دانش‌ آموزان کشور شاخصه‌ های انقلابی ‌گری که مبارزه با استکبار است، آموزش داده شود.

 

امروز همزمان با 13 آبان راهپیمایان با فریادهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و سیاست‌های ظلم و جور در جهان و منطقه ابراز داشتند.



http://telegram.me/hizbullahcyber

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۵ ، ۱۲:۰۳
مکتب الشهداء


سید محمود رزمگیر، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا ضمن گرامیداشت 13 آبان، اظهار داشت: سیزده آبان از جهات مختلف قابل بررسی و تامل است و هر کسی از دیدگاه خود به تجزیه و تحلیل آن می پردازد.

 

وی با بیان اینکه روز سیزده آبان سال های 43 ، 57 و 58 از نقاط عطف تاریخ استکبار ستیزی مردم ایران است، افزود: هر کدام مانند کتابی هستند که می توانند روند به پیروزی رسیدن انقلاب جمهوری اسلامی ایران را به تصویر بکشند.

 

رئیس فرهنگ و ارشاداسلامی صومعه سرا گفت: یکی از پیام های مهم این روز حضور پر شور و شعور نوجوانان و جوانان ما در سیزده آبان سال 57 است.

 

رزمگیر تصریح کرد: در چنین روزی دانش آموزان این سرزمین نقش ماندگار " معلم بودن" را به نمایش گذاشتند و نشان دادند معلمی بستگی به سن و سال ندارد بلکه وابسته به درک افراد از نقشی است که می توانند ایفا کنند.

 

وی با بیان اینکه در این روز دانش آموزان کشورمان در مدرسه ای به وسعت تاریخ امتحان درس ایمان و آزادگی را با موفقیت پشت سر گذاشتند، خاطرنشان کرد:  امروز همه ما خصوصا دانش آموزان ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره این عزیزان با حضور در راهپیمایی روز سیزده آبان تلاش می کنیم ضمن شناخت دقیقتر و عمیقتر از این حرکت عظیم ، اهداف بلند این همیشه جاویدانان تاریخ را دنبال کنیم و از حریم جمهوری اسلامی ایران با تمام وجود دفاع کنیم .



http://telegram.me/hizbullahcyber

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۵ ، ۰۹:۰۷
مکتب الشهداء


سرهنگ کیا عاشوری، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا اظهار داشت: 160 دانش آموز پسر مقطع متوسطه دوم در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

 

وی با بیان اینکه این دانش‌آموزان پسر در قالب دومین کاروان راهیان نور در سال تحصیلی جدید به مدت 4 روز از یادمان‌های شهدا در اروندرود، شلمچه ، دهلاویه و هویزه زیارت می‌کنند، افزود: چهار راوی، 2 روحانی، 12 راننده، 9 مسئول فرهنگی و 4 نفر عوامل و چهارنفر مسئول ماشین به همراه دانش‌آموزان هستند.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: گروه نخست دختران دانش آموز بودند که در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند و این اردوها در کنار تجدید عهد و بیعت با امام و شهدا، در قالب درس آمادگی دفاعی دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

 

سرهنگ عاشوری تصریح کرد: با راهیان نور روحیه جوانان نسل امروز را به حال و هوای دفاع مقدس پیوند می‌زنیم و راهیان‌نور ستون حرکت کشور برای پایه‌ریزی جبهه فرهنگی است.

 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این دانش آموزان با بازدید میدانی و روایت‌گری راویان از اتفاقات هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی رزمندگان  اسلام در دفاع از کیان انقلاب آشنا شده و این جریان فرهنگی بتواند تأثیری خوبی در آنان داشته باشد.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه راهیان نور بهترین روش انتقال فرهنگ ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه است، اظهار داشت: با اعزام این سفر می‌توان به ارزش‌هایی که شهدا و رزمندگان اسلام آن را خلق کردند پی برد.


http://telegram.me/hizbullahcyber

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۵ ، ۱۹:۰۹
مکتب الشهداء


همایش بصیرتی «رهبران کوچک» با محوریت "مازنده ایم" با هدف احیای هویت انقلابی دختران دانش آموز امروز در حسینیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه صومعه‌سرا برگزار شد.

 

محوریت این برنامه حمایت دختران انقلابی از حرکت مدافعان حرم بود که با حضور خانواده کوچکترین شهید شاخص استان گیلان، خانواده شهید مدافع حرم«سجاد طاهرنیا» و خانواده رزمندگان مدافع حرم برگزار شد.

 

نشست معرفتی و بصیرتی «رهبر کوچک» ویژه فرماندهان واحدهای پیشگام، دانش‌آموختگان دوره یاوران ولایت صومعه‌سرایی بود که به همت حوزه بسیج دانش‌آموزی حضرت رقیه(سلام‌الله علیها) این شهرستان برگزار شد.

 

در این همایش علی طاهرنیا، پدربزرگوار شهید سجاد طاهرنیا ، روز دانش‌آموز را روزی بزرگ دانست و اظهار داشت: در این روز با عظمت، لانه جاسوسی آمریکا توسط تعدادی از دانشجویان و دانش‌آموزان تسخیر شد.

 

وی با بیان اینکه در آن زمان حقوق بالغ بر 15 هزار مستشار آمریکایی از طریق فروش نفت ایران تامین می‌شد، افزود: مستشاران آمریکایی در ایران مصونیت قضایی داشتند و و هر جنایتی که در  ایران مرتکب می‌شدند نباید آنها را محکامه می‌کردند و همچنین حق توحش دریاف می‌کردند.

 

پدرشهید طاهرنیا با بیان اینکه با ظهور انقلاب اسلامی، هیمنه آمریکا شکسته شد و همگان به جنایت‌های این استکبارجهانی پی بردند، گفت: شهدای زیادی برای این انقلاب از جان و مال و فرزند خود گذشته‌اند و باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.

 

وی با بیان اینکه حقوق‌های نجومی برخی از مسئولان عرق شرم را برای ما به همراه دارد، تصریح کرد: همه مسئولانی که از نظام جمهوری اسلامی ایران تخطی می‌کنند باید پاسخگوی خون شهیدان باشند و روزی دستشان برای این ملت رو می‌شود.

 

پدر شهید طاهرنیا با اشاره به خصوصیات اخلاقی فرزند شهیدش، خاطرنشان کرد: آقا سجاد در دوران زندگی خود در یک عروسی مبتذل هم شرکت نکرد و از کودکی در راستای خودسازی و خداشناسی گام برداشت.

 

وی با بیان اینکه دانش‌اموزان باید از هم اکنون زندگی خود را قرآنی کنند، اظهار داشت: در راستای خودسازی تلاش کنید تا زندگی موفق داشته باشید.

 

پدرشهید طاهرنیا با بیان اینکه باید هر کجا هستیم دیندار باشیم و بر روی مسلمانی خود اصرار ورزیم، افزود: تدبر در قرآن سبب نورانیت در زندگی و شناختن راه درست از نادرست می‌شود.

 

وی با تاکید بر بصیرت افزایی توسط دانش‌اموزان، گفت: همه شهدا مطیع امر ولایت هستند و حاضرند برای دفاع از حریم آل الله(علیه‌السلام) و ولایت از فرزند و همسر و خانواده خود بگذرند.


http://telegram.me/hizbullahcyber

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۵ ، ۱۴:۱۵
مکتب الشهداء


ای شهید غرق در خون، تو چه زیبا از قفس تنگ دنیا گذشتی و همچون کبوتری بال گشودی و آماده پرواز شدی و هم اکنون بر سر سفره کریمانه آل‌الله نشسته‌ای، تو چه زیبا با خدایت نجوا داشته‌ای که لایق بالاترین اجر دنیوی یعنی همان شهادت شدی.

 

آری دنیای تو آمیخته به نور تقوا و آغشته به لطافت قرآن بود. نکند تو هم  باران را دوست داشتی که روز تشییعت آسمان اینگونه می‌گریست؟ اما نه...... تو خالق باران را بیشتر دوست می داشتی و در قطره قطره دانه‌های باران خدا را می‌دیدی، تو چه زیبا رسم بندگی را به جا آوردی که خداوند خریدارت شد.

 

ای شهید، وقتی امیرحسین کوچکت بی قراری کند و تو را بخواهد ، همسرت چه حالی پیدا می کند،  امیرحسین تو فقط 2 سال دارد که تو رفتی.. وقتی پدر و مادرت در نبود تو اشک می‌ریزند قلب همگان به درد می‌آید.

 

دشمن به خوبی می‌داند تا جوانانی همانند محمد اتابه در ایران اسلامی هستند نمی‌گذارند حتی یک آجر از حرم مطهر کم شود و اجازه نمی‌دهند که پای نحس و نجس تکفیری‌ها به حرم باز شود و در مقابل تمام کج‌روی‌ها و کج‌فهمی‌ها می‌ایستند.

 

این روزها در باغ شهادت هنوز باز است و عده‌ای از یاران آخر الزمانی امام حسین(علیه‌السلام) برای یاری اسلام و دفاع از حریم اهل بیت(علیه‌السلام) و برای دفاع از حرم حضرت زینب(سلام‌الله علیها) عازم سوریه شدند، و هستند زنانی که زینب وار و به تاسی از مادر علمدار کربلا "ام العباس" نمی گذارند عَلم اسلام بر زمین بماند.

 

گفتنی است، شهید محمد اتابه نخستین شهید مدافع حرم شهرستان صومعه‌سرا است که از او فرزندی دو ساله به نام امیرحسین به یادگار مانده است.
 

یادداشتی از مائده فلاختکار ضیابری


http://telegram.me/hizbullahcyber

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۵ ، ۰۹:۱۲
مکتب الشهداء

برای مشاهده تصاویر در سایز اصلی بر روی آن کلیک نمائید


























http://telegram.me/hizbullahcyber


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۵ ، ۱۰:۵۸
مکتب الشهداء