حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


عزیز خادم‌شریف، رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا اظهار داشت: امامزادگان مبلغان و مروجان قرآن کریم و اسلام بودند و مردم در کنار بقاع متبرکه احساس آرامش می‌کنند.

 

وی افزود: امروز با همکاری همه دلدادگان اهل بیت و ائمه معصومین(ع) باید هر امامزاده به یک بنگاه فرهنگی دینی برای جوانان و نوجوانان تبدیل شود.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با بیان اینکه باید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، گام برداشت، گفت: سیاست‌های سازمان اوقاف بقعه‌محور است و بیشتر برنامه‌ها در جوار امام‌زادگان برگزار می‌شود.

 

خادم‌شریف با بیان اینکه برگزاری همایش امامزادگان، پاسداشت امامزادگان، بیان مناقب و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی است، تصریح کرد: امامزادگان شایسته تکریم و تجلیل هستند.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: در این راستا همایش بزرگداشت امامزادگان در جوار امامزاده سید محمد اباتر با سخنرانی حجت‌الاسلام جمال یاری  و حاج حمید رحمتیان، از خیرین برگزار می‌شود.

 

خادم‌شریف با بیان اینکه این مراسم روز پنج‌شنبه(28مرداد) بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد جامع اباتر برگزار می‌شود، اظهار داشت: از خادمین و هیئت امنا و خبرنگاران این شهرستان تجلیل به عمل می‌آید.

 

وی افزود: هدف از اجرای این همایش‌ها معرفی امامزادگان و برسی ابعاد مختلف بقاع متبرکه از نظر تاریخی، نَسَبی، کرامات، جایگاهی که در منطقه دارند و در کل شناخت این اماکن است.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۱)

۳۱ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۵۹ محمد آذرکار
بسیار عالی است مطالبتون خدا قوّت.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی