حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

۱۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

«جوانهایی که امروز در این کشور برای احیاء اسلام، برای اقامه‌ی دین با جد مشغول کارند، بحمدالله روزبه‌روز دارند زیاد میشوند. اینها همانهایی هستند که به فضل الهی، به حول‌وقوّه‌ی الهی، هر دشمنی از جمله آمریکا و صهیونیست را به زانو خواهند فکند.» ۹۵/۶/۳۰ 
پنجاه و یکمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خبری - تبیینی خط‌ حزب‌الله در سرمقاله‌ی این هفته به سه شرط تحقق وعده‌ی بسیار نزدیک الهی با عنوان «حزب‌الله پیروز است» پرداخته است.
گزارش این شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله نیز به روایت رهبر انقلاب از دوران دفاع مقدس و ایستادگی ملت ایران در کنار امام امت در آن روزهای اولیه‌ی پیروزی انقلاب اختصاص دارد.
عکس ویژه‌ی این هفته به تصویر کمتر دیده‌شده‌ی رهبر انقلاب به مناسبت بازگشایی مدارس در یکی از مدارس تهران اختصاص یافته است.
پنجاه و یکمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح عالم مجاهد شهید میثم تمار از صحابی خاصه‌ی امیرالمؤمنین علی (علیه‌السلام) تقدیم می‌شود.
نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و  A۳ برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
برای دسترسی به آرشیو نشریه هم می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
نسخه تابلو اعلانات | دریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A۴) دریافت نسخه‌ی چاپ (A۳)
 

http://telegram.me/hizbullahcyber


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۱۶
مکتب الشهداء


همزمان با عید سعید غدیر خم صبح امروز(30شهریور) همایش پیاده‌روی "میثاق با شهیدان پیوند با ولایت" در این شهرستان برگزار شد.

 

این پیاده روی از جلوی گلزار شهدای سید جعفرآقا شروع و با پیاده روی تا گلزار شهدای آقامهدی آقاو سپس شهدای گمنام این شهرستان با سخنرانی امام جمعه صومعه‌سرا به پایان رسید.

 

امام جمعه صومعه‌سرا در این همایش اظهار کرد: سعادت، عزت و سربلندی انسان در دنیا و آخرت در گرو حمایت از امامت و ولایت است و هر جا که امت‌ها از امامت و ولایت جدا افتاده‌اند، جامعه با مخاطره مواجه شد.

 

حجت‌الاسلام صدیقی، موضوع غدیر را مهم برشمرد و افزود: دشمنان در طول تاریخ نیز با این مساله مخالفت کرده و سعی داشتند آن را به انحراف بکشند تا بتوانند آثار آن را از بین ببرند.

 

وی گفت: باید آثار و برکات غدیر که مهمترین پیام آن ولایت و رهبری امیرمؤمنان(علیه‌السلام) و سایر ائمه اطهار(علیهم السلام) است را ترویج کرده و به گوش جهانیان برسانیم.

 

امام جمعه صومعه‌سرا تصریح کرد: حضرت علی(علیه‌السلام) تنها کسی بود که پس از رحلت رسول اکرم(صلی‌الله علیه وآله وسلم) عدالت را به تمام معنا در جامعه ایجاد کرد و یک حکومت الهی را به وجود آورد.


http://telegram.me/hizbullahcyber

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۳۵
مکتب الشهداء


گلزار شهدای مسجد جعفری شهرستان صومعه سرا دارای 37شهید والامقام است که هر کدام دارای اسم و نشان و خانواده هستند.

 

چند ماه پیش این گلزار شهدا توسط یک خیر موکت‌کاری و گلکاری شده است که جلوه قشنگی به این گلزار داده اما متاسفانه این کار سبب شده تا درب ورودی این گلزار اکثر مواقع بسته باشد و مردم نتوانند برای زیارت قبور شهدا به آنجا وارد شوند.


چند روز گذشته عده‌ای از خواهران بسیجی برای گلباران و غبار روبی مزار شهدا به این مکان رفتند که با درب بسته مواجه شدند و امروز هم مادر شهیدی که برای زیارت قبر فرزندش به این مکان رفته بود، به در بسته خورد و از پشت در فاتحه نثار روح عزیزش کرد.

 

مدیران گلزار شهدای جعفری، شهدا را پشت شیشه‌های دودی از دسترس مردم پنهان کرده‌اند

یکی از جوانان همیشه حاضر در مصلی جعفری در این راستا اظهار داشت: گروهی که مدیریت گلزار شهدای جعفری را در اختیار گرفته‌اند، عملکردشان مثبت نیست.

 

وی با بیان اینکه مدیران این گلزار شهدا فقط در مواقع خاص در ورودی را باز می‌کنند و اغلب اوقات این در قفل است، افزود: مگر شهدا متعلق به گروه خاصی است که این افراد چنین رفتاری از خود نشان می‌دهند.


این جوان مسجدی گفت: با قفل زدن بر در گلزار، شهدا را پشت شیشه‌های دودی از دسترس مردم پنهان کرده‌اند.

 

مادر شهید خواستار پیگیری مسئولان در راستای در بسته گلزار شهدا شد

مادر شهیدی که در پشت در گلزار شهدا قالیچه‌ای پهن کرده بود و با فرزندش درد و دل می‌کرد، افزود: فرزندم برای دفاع از این خاک به جنگ علیه دشمنان رفته است و امروز من باید برای زیارت قبر پسرم با در بسته مواجه شوم.

 

وی تصریح کرد: مدتیست هر وقت به گلزار شهدا می‌آیم تا با فرزندم کمی صحبت کنم، متاسفانه به در بسته می‌خورم، مگر اینجا بقیع است که باید از پشت شیشه شهدا را زیارت کرد.


این مادر شهید خواستار پیگیری این موضوع از مسئولان مربوطه شد و خاطرنشان کرد: لااقل اگر قرار است بر در این گلزار شهدا قفلی زده شود، کلید آن را به خانواده شهدا بدهند تا پشت در نایستند.

 

وی با بیان اینکه شما نمی‌دانید وقتی خانواده این شهداء در کنار مزار شهیدشان می‌نشینند و شیشه‌های دودی را می بینند چه احساسی به آنها دست می‌دهد، اظهار داشت: دل خانواده‌های شهدا به همین خوش بود که هر زمان دلشان می‌خواست بر سر مزار عزیزشان حاضر می‌شدند تا دلشان آرام بگیرد.

 

گلزار شهدا زیارتگاه عارفان و پایگاه فرهنگی ترویج ایثار و شهادت در هر محل است که با ارائه وصایا و زندگینامه شهدا در این مکان می توان عموم مردم و به خصوص جوانان را با اهداف و آرمان شهدا آشنا کرد. با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب که« گلزار شهدا از طریقی مناسب سازی شود و دسترسی آسان‌تر میسر شود» بسته بودن در گلزار شهدای مسجد جعفری موجب نگرانی و دل شکسته شدن خانواده شهدا و عاشقان انقلاب شده و لازم است مسئولان هر چه سریعتر در این خصوص پیگیری های لازم را داشته تا آرامش خاطر خانواده معظم شهدا فراهم شود.

http://telegram.me/hizbullahcyber


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۴۲
مکتب الشهداء


آرزو محمدی، فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: تاریخ دفاع مقدس حکایت از شیر زنانی می‌کند که در میدان نبرد کم از مردان شجاعت هزینه نکردند.

 

وی با بیان اینکه حضور زنان در دوران دفاع مقدس چه در صحنه‌های نبرد و چه در پشت جنگ حضوری تأثیرگذار بود، افزود: حمایت‌های آنان از فرزندان و همسرانشان موجب شد تا رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل حضوری پرشور و آگاهانه داشته باشند.

 

فرمانده حوزه کوثر بیسج خواهران صومعه‌سرا با بیان اینکه یادواره 33 شهیده زن استان گیلان و گرامیداشت شهدای روستای سیاه اسطلخ برگزار می‌شود،  گفت: این یادواره با سخنرانی حجت‌الاسلام دکتر خردکیش و با مداحی محمود یوسف‌زاده، روز چهارشنبه(31شهریور) در مسجد امام حسین(علیه‌السلام) سیاه اسطلخ برگزار می‌شود.

 

محمدی با بیان اینکه باید بر رفتار غیورانه بانوان ارزش نهاد و با معرفی زنان شهیده برای بانوان فردای جامعه الگوی رفتاری تعریف کرد،  تصریح کرد: بامعرفی این الگوها به زنان و دختران جوان، می توان شخصیت اصلی زن و دختر مسلمان را در عرصه‌ سیاسی و اجتماعی به نمایش گذاشت و سنگرهای جدیدی به فتوحات بزرگ نظام اسلامی به ارمغان آورد.

 

وی خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی همچون گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری نشست‌های بصیرتی و ... در پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

 

فرمانده حوزه کوثر بسیج خواهران صومعه‌سرا اظهار داشت: در حال حاضر فرهنگ فاطمی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی را در پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران صومعه‌سرا دنبال و ترویج می‌کنیم که همزمان با هفته دفاع مقدس نشست‌هایی در این راستا در پایگاه‌ها برگزار می‌شود.


http://telegram.me/hizbullahcyber

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۳۹
مکتب الشهداء
«من از ایران می‌آیم، که زادگاه پرآوازه‌ترین و درعین‌حال ناشناخته‌ترین انقلاب‌های دوران معاصر است. انقلابی بر پایه‌ی دین خدا و در امتداد راه پیامبران و مصلحان بزرگ الهی؛ راهی به درازای همه‌ی تاریخ بشر.»۶۶/۶/۳۱
پنجاهمین شماره هفته‌نامه‌ی خبری - تبیینی خط‌ حزب‌الله با گزارشی از سفر رهبر انقلاب به نیویورک و سخنرانی در صحن علنی سازمان ملل در سال ۶۶ با عنوان «سفیر انقلاب در نیویورک» منتشر شد. 
در مقابل جریان غدیر، همواره دو جریان بوده‌اند که سعی در انحراف مسیر اصلی هدایت و سعادت جامعه داشته‌اند: مروجان اسلام سلفی و  طرفداران اسلام سکولار. در آستانه‌ی فرارسیدن عیدالله الاکبر، عید سعید غدیر خم، خط حزب‌الله در سخن هفته‌ی خود با عنوان «دو پیام مهم غدیر» به تبیین این موضوع پرداخته است.
تصویر ویژه‌ی نشریه عکسی است از شعرخوانی استاد شهریار در حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سال ۱۳۶۶.
پنجاهمین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح عالم منادی وحدت، شهید ماموستا محمد شیخ‌الاسلام تقدیم شده است.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
برای دسترسی به آرشیو نشریه هم می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
نسخه تابلو اعلاناتدریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A۴) دریافت نسخه‌ی چاپ (A۳)


http://telegram.me/hizbullahcyber


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۱۵
مکتب الشهداء


عید قربان است و جشن دوری از منیت، از خود گذشتن و به خود رسیدن، خوشا به حالت اگر به خود رسیدی چرا که وقتی مبدا شدی، خدایت مقصد می‌شود.

 

عید قربان روز بسیار بزرگی است که پروردگار متعال در آن روز درس‌های مختلفی برای پیدا کردن مسیر زندگی به بندگان خود می‌دهد، عید قربان عید نزدیک شدن دلهایی است که به قرب الهی رسیده‌اند و جشن تقرب عاشقان و بندگان مصلح خدا و روز اوج بندگی و تجلی ایثار ابراهیمی است.

 

تقارن حرکت امام حسین(علیه‌السلام) از مکه به سمت کربلا با ایام عید سعید قربان، حاوی این نکته است که هر کسی می‌خواهد جزو اصحاب حسین(علیه‌السلام) باشد باید بتواند علایق خود را به مسلخ ببرد و قربانی رمز فداکاری و از خودگذشتگی و دادن جان در راه محبوب و حد نهایی تسلیم در برابر معبود است.

 

اعمال شب و روز عید قربان

شب دهم ذیحجه از شبهای مبارک و جزء چهار شبی است که احیاء و شب زنده داری در آن مستحب و درهای آسمان در این شب باز است.

 

اعمال این شب، قرائت زیارت عاشورا و خواندن دعای "یا دائِمَ الْفَضْلِ عَلیَ الْبَرِیَّةِ" که در شب جمعه هم وارد شده، است.

 

غسل، اقامه نماز عیدقربان، خواندن دعاهائی که وارد شده پیش از نماز عید و بعد از آن، خواندن دعای چهل و ششم صحیفه سجادیه، خواندن دعای ندبه،  قربانی کردن که سنّت مؤکّد است و خواندن تکبیرات برای کسی که در منا باشد بعد از پانزده نماز که اولش نماز ظهر روز عید است و آخرش نماز صبح روز سیزدهم است از جمله اعمال روز عید قربان است.

 

عید قربان جلوه‌ای باشکوه و زیبا از تعبد انسان‌ها در برابر خالق هستی است

حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور، رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا اظهار داشت: عید قربان تجلی بندگی در مسیر حوادث زندگی مومنانه است وانسان مومن باید در همه آزمایش‌های سخت الهی سربلند بیرون آید و فقط رضای خدا را در همه کارهای خویش مدنظر داشته باشد.

 

وی افزود: هر روزی که انسان بین حق و باطل، درستی و نادرستی و غریزه و وظیفه بتواند فرق قائل شود و درست‌ترین را انتخاب کند، آن روز عید است.

 

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه عید قربان جلوه‌ای باشکوه و زیبا از تعبد انسان‌ها در برابر خالق هستی است، گفت: درحقیقت حضرت ابراهیم(علیه‌السلام) با قربانی کردن فرزندش تمام زندگی‌اش را فدای قرب الی‌الله کرد.

 

حجت‌الاسلام احمدی‌پور با اشاره به برپایی نماز عید قربان، تصریح کرد: نمازهایی همچون نماز عید فطر و قربان و دعاهای همچون دعای عرفه ما را به سوی قدردانی از نعمات خداوندی رهنمون می کند و درس انسانیت است.

 

وی خاطرنشان کرد: مسلمانان باید در روز عید قربان به برگزاری نماز این روز اهتمام داشته باشند، چرا که وحدت مسلمانان در این روز باعث هراس دشمنان همیشگی اسلام و همچنین باعث به وجود آمدن پیوندهای عمیق اتحاد در بین مسلمانان می‌شود.

 

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه در 30 مسجد شهری و روستایی این شهرستان نماز عیدفطر برپا می‌شود، اظهار داشت: برای برپایی نماز 30 مبلغ به مساجد اعزام شده است.


http://telegram.me/hizbullahcyber

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۵۰
مکتب الشهداء


روز عرفه نهمین روز از ماه ذی‌الحجه است که اعمال ویژه‌ای دارد و حاجیان در این روز در سرزمینی نزدیک شهر مکه، به نام عرفات دور هم جمع می‌شوند و خدا را عبادت می‌کنند.


روز عرفه، روز دعا، نماز و راز و نیاز با خدا است، و طبق روایات روز بخشیده شدن گناهان است، عرفه روز شناخت خویشتن و زدوده شدن از گرداب عصیان و پلیدی و روز جاری شدن سیلاب ندامت از چشم‌های خاکیان و توسل به مقام ربوی حضرت حق فرا می‌رسد.

 

عرفه روزی است که خدای سبحان بندگان خود را به عبادت و اطاعت خویش فرا می‌خواند و خوان کرم، احسان و لطف خود را برای آنان می‌گسترد و درهای مغفرت، بخشش و رحمتش را بر روی آنان می‌گشاید.

 

در منزلت این روز همان بس که در روایات آمده عرفه روز بندگی، دعا و استغفار است و مومنان باید با شناخت منزلت این روز از این فرصت ناب الهی شدن نهایت بهره را ببرند.

 

روایتی از حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) است که اگر کسی در ماه مبارک رمضان مورد مغفرت الهی قرار نگیرد غفران برای او نیست مگر آنکه عرفه را درک کند.


عرفه نزد مسلمانان از روزهای پرفضیلت سال محسوب می‌‌شود و در منابع روایی، اعمالی برای آن برشمرده شده که بافضیلت‌ترین آنها دعا و استغفار و زیارت امام حسین(علیه‌السلام) است. خواندن دعای عرفه در این روز بسیار سفارش شده است.

 

روز عرفه روز تبلور و تعمیق ارتباط عبد با معبود

حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور، رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه عرفه، روز معرفت ویژه به پروردگار است، اظهار داشت: این روز، روز آمرزش گناهان است و در این روز فقط باید از خداوند متعال درخواست مغفرت کرد.

 

وی افزود: روز عرفه یکی از شاخص ترین مناسبت‌هایی است که در فرهنگ دینی ما به‌عنوان نماد ارتباط معنوی با خداوند متعال، حرکت در مسیر عبودیت و تسلیم شدن تام و تمام بنده در مقابل پروردگار شناخته شده است.


رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه قرائت دعای عرفه توسط امام حسین(علیه‌السلام) که سراسر معرفت نفس و معرفت خداست در این روز بسیار تأکید شده  است، گفت: دعای روز عرفه رابطه حقیقی بین مخلوق و خالق، اوج شناخت صفات خداوند و نقش توفیق الهی را در راهیابی به ساحت قدس ربوبی برای ما ترسیم می‌کند.


حجت‌الاسلام احمدی‌پور، در حقیقت روز عرفه را روز تبلور و تعمیق ارتباط عبد با معبود دانست و تصریح کرد: افق دعای عرفه بسیار برتر و فراتر از دعاهای معمول است.

 

وی با بیان اینکه دعای روز عرفه در 40 مسجد شهری و روستایی این شهرستان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برای این روز 20 مداح به مساجد اعزام می‌شوند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اعمال این روز زیارت حضرت امام حسین(علیه‌السلام) است، اظهار داشت: امام حسین(علیه‌السلام) با استفاده از فضای معنوی روز عرفه در صحرای عرفات و در دامنه کوه جبل‌الرحمه مناجات زیبای خود را زمزمه کرد و آوای ملکوتی‌اش نه تنها در میان حاجیان خانه خدا در صحرای عرفات طنین‌انداز بود، بلکه آن نیایش‌های عاشقانه در طول تاریخ دل‌های مشتاق را تحت تاثیر قرار داده است.

 

حجت‌الاسلام احمدی‌پور افزود: جوانان فرصت مناسب روز عرفه را از دست ندهند با استفاده حداکثری از آن و حضور در محافلی که زیارت روز عرفه در آن قرائت می شود زمینه های تقرب با خداوند را ایجاد کنند.

 

برگزاری دعای عرفه در 14 بقعه صومعه‌سرا

عزیز خادم‌شریف، رئیس اوقاف وامور خیریه صومعه‌سرا گفت: دعای روز عرفه یکی از مراسمات مذهبی و شاخص ماست و توجه دنیا مخصوصاً مسلمانان به این مراسم و چگونگی برگزاری آن است.


خادم‌شریف گفت: همزمان با عصر نهمین روز از ماه ذی‌الحجه نوای نیایش دعای عرفه حضرت امام حسین (علیه‌السلام) در14 بقاع شاخص این شهرستان برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: مراسم معنوی قرائت دعای عرفه با حضور مردم مومن و ولایتمدار صومعه‌سرا و مداحی مداحان اهل بیت(علیه‌السلام) برگزار می‌شود.

 

رئیس اوقاف وامور خیریه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: تبلیغات در میادین اصلی شهر و محوطه بقاع متبرکه، دعوت از سخنرانان زبده برای تشریح فلسفه روز عرفه، دعوت از مداحان استانی و شهرستانی و پذیرایی از مدعوین از برنامه‌هایی است که در روز عرفه انجام‌می‌شود.



http://telegram.me/hizbullahcyber

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۴۷
مکتب الشهداء
«آنان که حج را به یک سفر زیارتی - سیاحتی فروکاسته و دشمنی و کینه خود با ملّت مؤمن و انقلابی ایران را در زیر عنوان «سیاسی کردن حج» پنهان ساختهاند، شیطانهایی خُرد و حقیرند که از به خطر افتادنِ مطامع شیطان بزرگ، آمریکا، به خود میلرزند. ۹۵/۶/۱۲» .
چهل و نهمین شماره هفته‌نامه خبری - تبیینی خط حزب‌الله با گزارشی از خدمت آل‌سعود به شیطان بزرگ با عنوان «در خدمتِ شیطان» منتشر شد. 
این روزها که بحث بر سر موضوع تفاهم‌های مربوط به روابط بانکی و تعهدات ناشی از آن، در محافل اجتماعی و سیاسی کشور بر سر زبان‌ها است، خط حزب‌الله در سخن هفته‌ی خود با عنوان «چشمان باز» به تبیین چگونگی مواجهه با این موضوع پرداخته است.
تصویر ویژه‌ی نشریه عکسی است از حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای  در حرم حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها) در سال ۱۳۶۳.
چهل و نهمین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهدای حادثه‌ی منا تقدیم شده است.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
برای دسترسی به آرشیو نشریه هم می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
نسخه تابلو اعلاناتدریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A۴) دریافت نسخه‌ی چاپ (A۳)


http://telegram.me/hizbullahcyber


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۱۳
مکتب الشهداء


عزیز خادم‌شریف، رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با تبریک فرا رسیدن یکم ذی‌الحجه، اظهار داشت: مراسم بزرگداشت سالروز ازدواج حضرت علی(علیه‌السلام) و حضرت فاطمه(سلام‌الله علیها) امروز(13شهریور) در 10 بقعه متبرکه این شهرستان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این برنامه به صورت شاخص در مصلی صومعه‌سرا برگزار می‌شود، افزود: سخنرانی و مولودی‌خوانی و اجرای مسابقات فرهنگی از جمله برنامه‌های این جشن است.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا، سالروز ازدواج حضرت علی(علیه‌السلام) و حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) را فرصت مناسبی در راستای فرهنگ سازی در جامعه دانست و گفت: اهداف اصلی از برگزاری این جشن‌ها نیز ترویج ازدواج آسان در میان جوانان، دوری از اسراف و تجمل گرایی، تبیین اهمیت تشکیل خانواده در اسلام و در نهایت تحکیم بنیان خانواده است .

 

خادم‌شریف با بیان اینکه اینکه ازدواج حضرت علی(علیه‌السلام) و حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) نمونه تکرار نشدنی در تاریخ است، تصریح کرد: ما باید سبک زندگی اسلامی این دو زوج آسمانی را الگوی جامعه خویش قرار دهیم.


http://telegram.me/hizbullahcyber

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ شهریور ۹۵ ، ۰۸:۵۸
مکتب الشهداء

چرایی تاکید رهبر انقلاب بر توجه دولتمردان به بنگاه های کوچک اقتصادی را در سخن هفته‌ی  جدیدترین شماره خط حزب الله مطالعه کنید.
چهل و هشتمین شماره هفته‌نامه خبری-تبیینی خط حزب‌الله به تاکید رهبر انقلاب بر توجه دولتمردان به بنگاه های کوچک اقتصادی با عنوان «اقتصاد را باید مردمی کرد» پرداخته است.
گزارش این شماره هفته‌نامه خط حزب‌الله به بیانات منتشر نشده رهبر انقلاب درباره زن و خانواده با عنوان «اساس خانواده با امواج  بی‌رحمانه‌ غرب دچـار تـهدید است» اختصاص یافته است.
تصویر ویژه این شماره به عکسی کمتر دیده شده از آخرین عیادت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مرحوم آیت‌الله خرم‌آبادی اختصاص یافته است.
چهل و هشتمین شماره خط حزب‌الله تقدیم می شود به روح  پرفتوح  ۱۷۰۰۰  شهید ترور که مزار آنان جای جای ایران اسلامی است.
نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

برای دسترسی به آرشیو نشریه هم می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
نسخه تابلو اعلاناتدریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A۴) دریافت نسخه‌ی چاپ (A۳)


http://telegram.me/hizbullahcyber


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۰۲
مکتب الشهداء