حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

جشن تکلیف ۳۵۰ دانش‌آموز صومعه‌سرایی برگزار شد

يكشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۳۴ ب.ظ


حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور، رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا امروز(۲۰ اردیبهشت) در مراسم جشن تکلیف ۳۵۰ دانش‌آموز دختر پایه سوم ابتدایی مدارس مختلف صومعه‌سرا در مصلی جعفری این شهرستان با بیان اینکه انجام تکالیف الهی بر هر بنده مسلمانی واجب است، اظهار کرد: دخترانی که امروز به سن تکلیف رسیده‌اند باید در راستای عفاف و حجاب نسبت به گذشته اهتمام بیشتری ورزند.

وی با بیان اینکه نماز خواندن، روزه گرفتن، رعایت محارم و ... از جمله کارهایی است که یک فرد مکلف باید آن را انجام دهد، افزود: مکلفین می‌توانند با الگو قرار دادن حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) راه و روش زندگی این حضرت را ادامه دهند و یک بانوی زهرایی در جامعه خود باشند.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا خطاب به اولیای دانش‌آموزان گفت: اولیا بیش از پیش نسبت به حجاب فرزندان خود کوشا باشند و در مسائل دینی و اعتقادی هم‌پای مدرسه باشند تا بین دانش‌آموزان دوگانگی و تعارض پیش نیاید.

حجت‌الاسلام احمدی‌پور تصریح کرد: سن تکلیف دروازه ورود بندگی به سوی خدا استو در راستای فراز و نشیب زندگی یک انسان می‌تواند بسیار پر اهمیت باشد.

به گزارش شبستان، این مراسم با اجرای سرود و نیایش توسط دانش‌آموزان و اقامه نماز جماعت توسط حجت‌الاسلام احمدی‌پور به پایان رسید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی