حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام محمدجمالی، مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان گیلان امروز(24خرداد) در جلسه معارفه مسئول بسیج طلاب صومعه‌سرا با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) در راستای بسیج طلاب و روحانیون، اظهار کرد: امروز یکی از ضروری‌ترین تشکل‌ها بسیج دانشجو و طلبه است، طلاب دینی و دانشجویان دانشگاه‌ها باید با تمام توان خود و مراکزشان از انقلاب اسلامی دفاع کنند، فرزندان بسیجی در این دو مرکز پاسدار اصول تغییر ناپذیر نه شرقی و نه غربی باشند.

وی افزود: بسیج طلاب و روحانوین کل استان، تیپ امام صادق(علیه‌السلام) قم و ستاد کنگره شهدای روحانی سه تشکیلات و رده اصلی سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه است.

جذب، سازماندهی و به کارگیری بیش از 3 هزار روحانی در بسیج طلاب و روحانیون گیلان

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان گیلان با بیان اینکه چهار حوزه مقاومت تا کنون راه‌اندازی کرده‌اند، گفت: بیش از ۳۰پایگاه طلاب راه‌اندازی کرده‌اند و بیش از سه هزار نفر از طلاب و روحانیون را جذب، سازماندهی و به کار گیری کرده‌اند.

حجت‌الاسلام جمالی تصریح کرد: شاخص‌های ماموریت در استان آمادگی رزمی روحانیون در برابر حوادث جنگ سخت است که اگر حادثه‌ای نظام مقدس جمهوری اسلامی را تهدید کند این افراد بتوانند همانند رزمندگان روحانی جنگ هشت سال دفاع مقدس  مقاومت کنند.

وی با بیان اینکه در بحران‌ها روحانیون حضور فعال دارند، خاطرنشان کرد: در حادثه بم اولین یگانی که وارد آنجا شد روحانیون بودند که در مسائل شرعی مانند نماز میت پیش قدم شدند و بحث مدیریت بحران روحی و روانی که خانواده‌ها با آن آسیب دیده بودند در بحث مشاوره به آنها امدادرسانی کردند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون گیلان با اشاره به کارگیری روحانیون در کلیه اقشار اظهار کرد: در همه اقشار روحانیون ساماندهی شده‌اند و ماموریت خود را انجام می‌دهند.

یکی از ماموریت‌های شاخص سازمان بسیج طلاب گروه‌های جهادی است

حجت‌الاسلام جمالی با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های شاخص ما گروه‌های جهادی است، افزود: هر اردویی که دانشجویان به مناطق محروم برای سازندگی می‌روند یک روحانی همراه آنان است و روحانیون به مناطقی اعزام می‌شود که هیچ نهادی روحانی به آن مناطق اعزام نمی‌کند.

وی با بیان اینکه در طول سال در اردوهای راهیان نور از این نهاد روحانی اعزام می‌شود، گفت: در کاروان پیاده مرقد امام راحل، روحانیونی را با پای پیاده اعزام می کنیم.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون گیلان با بیان اینکه آموزش تربیتی و معرفتی طرح صالحین یکی از ماموریت‌های ویژه بسیج در راستای بصیرت افزایی، پاسخگویی به احکام و شبهات است، تصریح کرد: در جشنواره ورزشی در سطح استان و کشور از جمله فضای مجازی سایت، نرم‌افزارهای مختلف و ... روحانیون تلاش می‌کنند.

حجت‌الاسلام جمالی خاطرنشان کرد: روحانیون به عنوان یک قشر تخصصی کیفیتی حساب می‌آیند و غذای روحی، روانی، دینی، فکری و علمی بسیج را به روحانیون سپرده‌اند.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام علی افسرده به عنوان مسئول بسیج طلاب و روحانیون صومعه‌سرا معرفی می‌شود، اظهار کرد: از زحمات حجت‌الاسلام منافی که زحمات فراوانی در این راستا کشیده‌اند تشکر می‌کنیم.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون گیلان با بیان اینکه شناسایی، حفظ و ماندگاری آثار شهدای طلبه و روحانی استان گیلان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان است، افزود: تا کنون پنج هزار نفر شهدای روحانی در کشور شناسایی شده‌اند طبق تحقیقات بالاترین قشری که شهید تقدیم انقلاب کرده قشر روحانی است.

حجت‌الاسلام جمالی با بیان اینکه تاکنون ۱۵۰شهید طلبه و روحانی در استان شناسایی شده‌اند، گفت: صومعه‌سرا دارای ۱۴شهید طلبه است که نسبت به شهرستان‌های دیگر استان بیشترین شهید طلبه را دارا است.

وی با بیان اینکه ستاد کنگره شهدای روحانی و ایثارگران شهرستان صومعه‌سرا فعال شود، تصریح کرد: ما باید برای این ۱۴شهید طلبه صومعه‌سرا کتابی بنویسیم و تمام اسناد و آثار شهدا را برای موزه جمع‌آوری نماییم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی