حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


عزیز خادم شریف، رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با تبریک فرا رسیدن ماه رجب اظهار کرد: تجمع بزرگ " یمن تنها نمی‌ماند" امشب بعد از نماز مغرب و عشا در پنج بقعه شاخص صومعه‌سرا برگزار شد.

وی با بیان اینکه این تجمع در شهر صومعه‌سرا به صورت محوری در بقعه سید جعفرآقا برگزار شد، افزود: بقعه سیدعباس سیاه‌تن، بقعه میرقوام زیگسار، سید ابراهیم گوراب زرمیخ و سید محمدجان ضیابر از دیگر بقاع شاخص شهرستانند که مراسم "یمن تنها نمی‌ماند" در این بقاع برگزار شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با بیان اینکه مردم ولایتمدار ایران در طول این سی و شش سال همیشه پشتیبان مردم مظلوم، مسلمان و بی‌گناه سراسر کشور هستند، گفت: سعودی‌ها با تجاوز به یمن جنایت و کودک کشی دیگری را رقم زدند که این امر یک ننگ برای آل سعود است.

خادم شریف تصریح کرد: مردم مظلوم یمن به دلیل شیعه بودنشان زیر بار این همه مشقت توسط آل سعود قرار گرفته‌اند و شایسته نیست که شیعیان جهان در سکوت به سر ببرند و برپایی چنین تجمعاتی کمترین کاریست که شیعیان می‌توانند در حمایت از مردم یمن انجام دهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی