حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


عزیز خادم شریف ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با بیان اینکه بسیاری از افراد، به انجام امور مربوط به بقاع و امامزادگان علاقمند هستند، اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه توانایی جذب همه این افراد و پرداخت حقوق و بیمه آنان را نداشته و به همین منظور طرح جذب خادمان افتخاری را به اجرا گذاشته است.

وی افزود: این افراد بدون هیچ گونه انگیزه مادی و فقط به جهت علاقه در کنار اعضای هیئت امناء در انجام امور مربوط به امامزادگان و بقعه های متبرکه به فعالیت می پردازند.

به گفته خادم شریف افراد عادی که برای این طرح ثبت نام می کنند بعد از استعلام از مراجع قضایی و تعیین صلاحیت به جای قرارداد، میثاق نامه همکاری افتخاری را تکمیل می کنند و بعد از طی مراحل قانونی برای آن ها کارت خادم افتخاری صادر می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه صومعه سرا با اشاره به اهداف اجرای این طرح در سطح بقاع متبرکه و امامزادگان گفت: این افراد می توانند با ثبت نام در این طرح به اغنای فکری برسند و سازمان می تواند با استفاده از نیروهای جدید به امورات و فعالیت های مربوط به امامزادگان و بقاع به نحو شایسته رسیدگی کند.

وی با بیان اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه بنا بر ماهیت مذهبی، اجرای برنامه فرهنگی در طول سال را در دستور کار دارد افزود: طرح های آرامش بهاری، یاس نبوی و بزرگداشت ایام شهادت و ولادت ائمه اطهار از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه در طول سال اجرا می شود و در فصل تایستان نیز این سازمان برنامه های غنی سازی اوقات فراغت را به اجرا می گذارد.

خادم شریف اجرای طرح های ضیافت الهی  و نشاط معنوی را از جمله برنامه های فصل تابستان عنوان و اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی مانند برپایی خیمه معرفت، جشن میلاد امام حسن (ع)، شب های قدر، نمایشگاه، کلاس های تفسیر، ترتیل خوانی، جزء خوانی، محفل انس با قرآن و برپایی نماز عید فطر در قالب طرح ضیافت الهی در ۱۴ بقعه متبرکه شهرستان صومعه سرا اجرا می شود.

این مسئول اجرای طرح ضیافت الهی را پیش زمینه ای برای طرح نشاط معنوی دانست و افزود: این طرح بعد از پایان ماه مبارک رمضان در ۱۴ بقعه شاخص صومعه سرا برای مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه به اجرا در می آید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی