حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حمید سالاری، سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا با تبریک فرا رسیدن ماه خیر و برکت رمضان، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا دارای ۴۲۴ یتیم تحت حمایت است که از طریق یک هزار و 238 حامی حمایت می‌شوند.

وی با بیان اینکه ماهانه مبلغ ۱۰ هزار تومان تا ۵۰هزار تومان به صورت متغیر به حساب ایتام واریز می‌شود، افزود: برخی اوقات حامیان ایتام در راستای تعمیر و ساخت مسکن و تهیه جهیزیه برای ایتام تحت پوشش خود کمک‌های مالی می‌کنند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا با بیان اینکه طرح اکرام ایتام مخصوص افرادی است که پدران آنها فوت شده است، گفت: به طور میانگین ماهانه ۳۰ میلیون تومان از حامیان برای ایتام دریافت می‌شود.

سالاری با بیان اینکه طرح محسنین مخصوص بچه‌های بی‌سرپرستی است که به دلیل طلاق پدر و مادر، تحت حمایت این طرح قرار می‌گیرند، تصریح کرد: ۱۰۲ نفر تحت حمایت طرح محسنین هستند که این تعداد ۹۲ نفر حامی دارند.

وی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان برای کمک به خانواده‌های تحت پوشش طرح مفتاح الجنه برگزار می‌شود که در این طرح به همراه مسئولان شهرستان از خانواده‌های تحت پوشش بازدید به عمل می‌آید که در این راستا کمک‌های نقدی اهدا می‌گردد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا اظهار کرد: ماه رمضان سال گذشته در طرح مفتاح الجنه از ۸۸ خانواده تحت پوشش بازدید شد که یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به آنها کمک مالی شد.

سالاری با اشاره به برنامه افطاری در مساجد، افزود: سال گذشته در ۹۷ مسجد پذیرایی افطاری انجام گرفت که ۷۷ هزار و ۳۰۱ نفر در این مراسم شرکت کردند.

وی گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، طرح اطعام و افطار نیازمندان در یکصد مسجد صومعه‌سرا اجرا می‌شود که در این مراسم از نیازمندان و خیرین دعوت به عمل می‌آید.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا با بیان اینکه در راستای کمک به آزادی زندانیان در ماه مبارک رمضان سال گذشته یک میلیون و 500هزار تومان به یک خانواده مساعدت شد، تصریح کرد: امسال هم افطاری با فراخوانی ۵۰خانواده‌ زندانی و تحت پوشش کمیته امداد در راستای شناسایی ظرفیت‌های این خانواده‌ها برای اشتغال و توانمندسازی برگزار می‌شود.

سالاری خاطرنشان کرد: سال گذشته برای برگزاری سفره‌های افطاری در مساجد ۴۴۹ میلیون و ۵۵۰هزار تومان اعتبار هزینه شد.

وی با بیان اینکه یکصد و ۵۰سبد کالا با ارزش ریالی هر سبد یکصد و ۷۰هزار تومان در سال گذشته بین مددجویان این نهاد توزیع شد، اظهار کرد: امسال پیش بینی می‌شود این تعداد به ۲۵۰ سبد کالا برسد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا افزود: سال گذشته هفت میلیون تومان به نیازمندانی که محتاج تهیه افطار و سحری خود بودند اهدا شد.

سالاری با بیان اینکه سال گذشته ۱۲میلون و ۳۶۰هزار تومان فطریه جمع‌آوری شد که پیش بینی می‌شود امسال درصد بالاتری جمع‌آوری گردد، گفت: درآمد زکات فطره در سال گذشته ۲۰۶ میلیون تومان و کفاره غیر عمد یک میلون و ۸۰۰هزار تومان بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی