حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان صومعه سرا روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری محفل انس با قرآن اظهار داشت: محفل انس با قرآن با قاری برجسته مصری قرار است عصر پنجشنبه هجدهم تیرماه در شهر گوراب زرمیخ برگزار شود.

عزیز خادم شریف با بیان اینکه شهرستان صومعه سرا استعدادهای خوبی در زمینه قرآنی دارد، افزود: در چند سال اخیر قاریان صومعه سرایی، گوی سبقت را از دیگر شهرستان ها ربوده و در عرصه های استانی و حتی کشوری درخشیده اند.

خادم شریف اظهار داشت: اگر بتوانیم خود و سیره و روش زندگی فردی و اجتماعی مان را با قرآن منطبق نموده و به تعالیم آن حیات بدهیم، هم راه را روشن تر خواهیم دید و هم حرکت ما به سوی قله های پیشرفت سریع تر خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در طول ماه مبارک رمضان برنامه های خوبی توسط نهادها و دستگاه های فرهنگی تدارک دیده شده که امیدواریم موردتوجه و استقبال مردم به ویژه جوانان و نوجوانان قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان صومعه سرا نیز گفت: ماه مبارک رمضان، ماه برکت و رحمت و کسب فضائل دینی و اخلاقی و خدایی شدن است.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صدیقی با اشاره به اینکه باید قدر لحظات این ماه مبارک را برای کسب تقوا و ارتباط با خدا بدانیم، افزود: پیشرفت جامعه اسلامی به فهم قر آن نیاز دارد و اگر همه مسلمانان با آموزه های قرآن کریم انس داشته باشند، بسیاری از مسائل جامعه رفع می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی