حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سید محمود رزمگیر، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا اظهار کرد: در هر جلسه که سخن از قرآن باشد نوری از زمین ساطع می‌شود و فرشتگان می‌بینند و در حق آنها دعا می‌کنند.

وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان صومعه سرا در ماه مبارک رمضان برنامه‌های قرآنی مختلفی برگزار می‌کنند، افزود: محفل انس با قرآن با حضور قاریان برتر کشور در کانون فرهنگی هنری رایه‌العباس چوبکیان برگزار شد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا گفت: برگزاری محفل انس با قرآن در کانون فرهنگی، هنری رایه العباس چوبکیان به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) برگزار شد که مردم استقبال چشم‌گیری از این برنامه داشتند.

رزمگیر با بیان اینکه قرآن توسط استاد محمدفلاح پور، قاری بین المللی و استاد جمشید بذربخش نفر اول مسابقات ابتهال کشور قرائت شد، تصریح کرد: در این برنامه از مردم روزه‌دار با صرف افطاری پذیرایی شد.

وی خاطرنشان کرد: محفل انس با قرآن با حضور قاریان کشوری به مدت دو سال است که به اهتمام کانون مذکور در مسجد چوبکیان برگزار می‌شود.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا اظهار کرد: در کانون رایه‌العباس چوبکیان، کلاس‌های قرآنی برای آموزش نوجوانان در طول سال برگزار می‌شود و جوانان زیادی به قرائت قرآن تشویق شده‌اند.

رزمگیر با بیان اینکه قرائت و پناه بردن به قرآن سبب تقویت و افزایش ایمان می‌شود، افزود: جامعه ما باید به سمت یک جامعه قرآنی پیش رود تا همه مردم به آرامش کامل دست یابند.

وی گفت: در پایان هدایای از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به چند نفر از قرآن آموزان کانون فرهنگی و هنری رایه العباس و مسئول همین کانون اهداء گردید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی