حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام منوچهر احمدی پور اظهار کرد: به مناسبت لیالی قدر در مساجد، و هیئت های مذهبی این شهرستان به مدت سه شب برنامه احیا، مناجات، سخنرانی، مداحی و نوحه‌سرایی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بنا بر تمهیدات اتخاذ شده، مردم مومن و روزه‏‌دار این شهرستان می‏‌توانند مراسم لیالی قدر را در نزدیک‏‌ترین مسجد به محل زندگی خود به پا دارند، افزود: مراسم شب های احیاء از ساعت ۱۱ شب با حضور اقشار مختلف مردم آغاز و به دعای سحر منتهی می شود.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه سرا گفت: به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم لیالی قدر در شهرستان بروجرد جلساتی با مبلغان مساجد برگزار و برنامه‌‏ریزی برنامه‏‌ها نیز به آنها اعلام شده است.

حجت الاسلام احمدی پور تصریح کرد: نورانیت و برکت شب قدر بیش از ۳۰ هزار شب است و باتوجه به عظمت این شب‌ها که شب شناخت قدر آدمی است انسان‌ها باید با عبادت و بیدارى با تضرع و زارى و خشوع و خشیت، خود را به‏ دامن معبود خویش اندازد.

وی با بیان اینکه در شب قدر درب نعمات و رحمت های خداوند باری تعالی بر روی بندگان خود گشوده می ‌شود، خاطرنشان کرد: انسان با اندکی تامل و تدبر در عالم خلقت و کائنات به بزرگی این شب ها پی خواهد برد و در این شب های مقدس سرنوشت یک ساله انسان ها بسته می‌شود و خوشا به حال کسی که مورد لطف و رحمت خداوند عزوجل قرار گیرد.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه سرا شب قدر را شب تولد دوباره انسان ها برای یک سال زندگی سعادتمندانه دانست و ادامه داد: در این شب بزرگ کاغذ و قلم این مقدرات به دست خود انسان سپرده می شود و اینکه انسان بتواند در این شب به بالاترین توفیقات و بهره مندی از بهترین روزی الهی نائل شود به اعمال گذشته وی بخصوص اعمال در ماه رمضان نیز بستگی دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی