حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

تمام یتیمان صومعه‌سرایی حامی دارند

سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰ ق.ظ


حمید سالاری با اشاره به برنامه‌های اجرایی ماه رمضان اظهار کرد: اطعام، اکرام ایتام، مفتاح‌الجنه و محسنین از جمله طرح‌های اجرایی کمیته‌امداد صومعه‌سرا در ماه مبارک رمضان است.

وی با تاکید بر اینکه اطعام و اکرام نیازمندان از برکات نظام جمهوری اسلامی است، افزود: طرح مفتاح‌الجنه بازدید و سرکشی مسئولین و خیرین از خانواده مددجویان و افراد نیازمند است که با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی توام خواهد بود.

سالاری طرح اکرام ایتام را از دیگر طرح‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: این طرح در راستای ارتقای معیشت، حفظ عزت نفس و کرامت یتیمان است و با هدف ساماندهی امور اکرام ایتام، فرهنگ‌سازی و ترویج سنت‌های حسنه الهی، بکارگیری مدل متنوع مبارزه با فقر و محرومیت ایتام، توانمندسازی ایتام و مدیریت منابع اکرام اجرا می‌شود.

سرپرست کمیته‌امداد صومعه‌سرا با بیان اینکه 426 یتیم شهرستان صومعه‌سرا توسط یک هزار و 198 حامی حمایت می‌شوند، گفت: یتیم فاقد حامی در شهرستان وجود ندارد و این درحالیست که برخی از حامیان نیمه فعال هستند که سعی بر جذب حامی و افزایش میزان سرانه یتیمان است.

وی از تشدید فعالیت طرح اکرام در طول ماه رمضان خبر داد و یادآور شد: در شب‌های 19، 21 و 23 ماه رمضان در سطح شهرستان غرفه‌هایی جهت جذب حامی و انتخاب و شناسایی یتیمان برپاست.

سرپرست کمیته‌امداد صومعه‌سرا در پایان به حمایت 92 حامی از 111 فرزند محسنین در صومعه‌سرا اشاره کرد و گفت: طرح محسنین ویژه فرزندان بدسرپرست و دارای سرپرست بیمار است که خیرین در رسیدگی به امور نیازمندان در این طرح مشارکت دارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی