حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


عزیز خادم‌شریف، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان صومعه‌سرا با اشاره به اهمیت برگزاری محافل انس با قرآن، اظهار کرد: محفل نورانی انس با قرآن با حضور قاری مصری «احمد شحات» عصر امروز پنجشنبه، 18تیر مصادف با 22 رمضان در امامزاده ابراهیم(ع) گوراب زرمیخ این شهرستان برگزار می‌شود.

وی ضمن دعوت از تمامی علاقه‌مندان جهت شرکت در این مراسم معنوی، افزود: این محفل ساعت 18 عصر آغاز خواهد شد.

خادم‌شریف از حضور قاریان برجسته استانی و شهرستانی در محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری خبر داد و خاطرنشان کرد: تقویت و ترویج فرهنگ انس با قرآن از اهداف برگزاری محافل قرآنی است.

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه قرآن بهترین راهنمای زندگی بشر است، تصریح کرد: قرائت قرآن در این ماه فراوان توصیه شده است و خواندن یک آیه در این ماه برابر با ختم کامل قرآن است.

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا در پایان به برگزاری برنامه‌های متنوع در ایام ماه مبارک رمضان در مساجد و بقاع متبرکه صومعه‌سرا اشاره و بیان کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه های فرهنگی و قرآنی فراوانی در سطح بقاع متبرکه شهرستان در حال برگزاری است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی