حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صدیقی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و ذوق‌زدگی برخی‌ها در داخل کشور اظهار داشت: دنیای استکبار امروز بیش از ایران نیاز به توافق هسته‌ای دارد و اوباما بارها اعلام کرده است شکست توافق هسته‌ای به انزوای آمریکا منجر می‌شود.

وی ضمن تأکید بر فرمایشات رهبر انقلاب بر طی شدن مراحل قانونی توافق هسته‌ای در نهادهای مسئول افزود: بررسی متن جمع‌بندی شده باید مسیر قانونی پیش روی خود را مرحله به مرحله طی کند و طبق اصول 77 و 125 قانون اساسی نمایندگان مجلس ملزم به بررسی و اظهار نظر درباره توافق‌های بین المللی هستند و تعطیلی 10 روزه مجلس که حق نمایندگان است در این برهه زمانی به صلاح و مصلحت کشور نیست.

صدیقی با اشاره به رجزخوانی‌های آمریکایی‌ها گفت: در حالی که دولتمردان آمریکایی و اروپایی جلسات متعدد و کنفرانس‌های مطبوعاتی متعدد را برای هدایت و توجه افکار عمومی داخل کشور خود برگزار می کنند و برای ملت ایران شاخ و شانه می‌کشند مسئولان جمهوری اسلامی و نمایندگان مجلس نیز باید ضمن حفظ یکپارچگی داخلی به بررسی دقیق محتوای توافق اولیه هسته‌ای بپردازند.

امام جمعه صومعه سرا با اشاره به اعتراف مقامات آمریکایی مبنی بر به انزوا رفتن آمریکا در صورت عدم حصول توافق گفت: سناتورهای جمهوری خواه نیز بازگشت تحریم‌ها را یک توهم دانسته‌اند؛ در این‌صورت ذوق‌زدگی بیش از حد در ایران معنی ندارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی