حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حسین اسماعیل‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری برنامه‌های هفته دولت این شهرستان، اظهار کرد: صومعه‌سرا دارای 24 شهید والامقام کارمند است و به مناسبت روز کارمند از خانواده‌های این شهدا تجلیل می‌شود.
وی از برگزاری همایش تجلیل از کارمندان نمونه صومعه‌سرا با همکاری سپاه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن همایش فرماندار خبر داد.
این مسئول به17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی روز خبرنگار اشاره کرد و افزود: خبرنگاری جزو مشاغل سخت محسوب می‌شود و اصحاب رسانه کمتر مورد توجه بوده‌اند.
وی از اداره‌ها و دستگاه‌های دولتی شهرستان خواست تا عملکرد یک‌ساله خود را طی نشستی برای انعکاس در اختیار اصحاب رسانه شهرستان قرار دهند.
اسماعیل‌پور با بیان اینکه روسای اداره‌ها باید توجه ویژه‌ای به اصحاب رسانه شهرستان داشته باشند، از آنها خواست امسال به مناسب روز خبرنگار و هفته دولت از تلاش‌های این قشر تجلیل کنند.
وی به برنامه‌های هفته دولت اشاره کرد و گفت: هر ساله اداره‌ها پروژه‌های افتتاحی و فرهنگی خود در این هفته را به فرمانداری ابلاغ می‌کنند تا در جدول زمانی تعریف شود.
فرماندار صومعه‌سرا تصریح کرد: تبلیغات محیطی، چاپ بنر و پرده‌ها به‌عهده شهرداری سه بخش شهرستان است و روسای اداره‌ها سربرگ نامه‌های خود را به سخنان امام (ره) و رهبری در زمینه هفته دولت اختصاص دهند.
وی از اختصاص بیش از 20 میلیارد تومان اعتبار به صومعه‌سرا خبر داد و یادآور شد: امسال بودجه شهرستان از سهم تملک‌دارایی استان کاهش داشته است.
اسماعیل‌پور مجموع اعتبار از ماده 180 برای صومعه‌سرا را در مجموع 14 میلیارد تومان عنوان کرد و متذکر شد: مقداری بودجه از ماده 12 به صومعه‌سرا اختصاص یافته که هنوز 100 درصد نیست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی