حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


عزیز خادم‌شریف عصر امروز در نشست اداره اوقاف این شهرستان اظهار کرد: امسال این طرح تابستانی در 14 بقعه متبرکه صومعه‌سرا برگزار شد.

وی افزود: طرح نشاط معنوی به منظور بهره‌گیری از اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در ایام تعطیلات تابستانی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان و شهرستان صومعه‌سرا برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن، روخوانی، تربیتی، تجوید، قرائت قرآن، اردوهای آموزشی، تفریحی، نقاشی و خوشنویسی و... را از برنامه‌های طرح نشاط معنوی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه این طرح برای مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه برگزار شد، گفت: امشب پس از نماز مغرب و عشا مراسم اختتامیه طرح نشاط معنوی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در بقعه محمدجان ضیابر برگزار می‌شود.

خادم‌شریف با بیان اینکه بیش از 2 هزار نفر در این طرح شرکت کردند، یادآور شد: از این تعداد، یک‌هزار و 361 نفر دختر و 810 نفر پسر هستند.

به گفته وی، 102 نفر نیز در رده‌های سنی بالاتر در این کلاس‌ها شرکت کردند که از این تعداد، 45 نفر دختر و 57 نفر پسر بودند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا در ادامه از تجمع عظیم «انزجار از صهیونیسم کودک‌کش» پس از اقامه نماز مغرب و عشا در این شهرستان خبر داد.

وی متذکر شد: به دنبال جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها در سوزاندن کودک 18 ماهه فلسطینی در دوما، سازمان اوقاف و امور خیریه طبق وظیفه اسلامی و انسانی خود این تجمع را برگزار می‌کند.

خادم‌شریف هدف از برگزاری این تجمع را محکومیت و اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین عنوان کرد و یادآور شد: این تجمع در چهار منطقه شهرستان صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تجمع عظیم انزجار از رژیم صهیونیسم کودک‌کش در بقاع سیدابراهیم فلاح‌آباد، سید مهدی و سید جعفر آقا صومعه‌سرا، میرقوام زیکسار طاهرگوراب، سیدابراهیم و سید حمزه نفوت و سیدابراهیم گوراب‌زرمیخ برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه این مراسم با قرائت قرآن کریم توسط قاری برجسته آغاز می‌شود، یادآور شد: سخنرانی با محوریت جنایات صهیونیسم، شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل‌سعود، شعرخوانی و دعای توسل و مداحی و قرائت بیانیه بخشی از برنامه‌های این تجمع است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی