حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صدیقی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان صومعه سرا، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام صادق علیه السلام و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: شغل خبرنگاری شغل شریف و بسیار حساسی است و مسئولان نباید از خبرنگاران انتظار داشته باشند که تنها تعریف و تمجید از آن‌ها نوشته شود بلکه نگاشتن نواقص و مشکلات هم از وظایف خبرنگاران است و اگر نواقص بیان شده توسط خبرنگاران درست باشد، مسئول مربوطه باید آن را برطرف کند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران خاطرات بسیار تلخی از دخالت‌های آمریکا در کشور ‌در ذهن دارند، افزود: حمایت از صدام در جنگ 8 ساله، ارسال سلاح‌های شیمیایی برای بعثی‌ها، حمله به هواپیمای مسافربری ایران، تحریم‌های ظالمانه و ده‌ها مورد دیگر از دخالت‌های آمریکا علیه ملت ایران مواردی هستند که سبب تلخی کام ملت ایران نسبت به دولت آمریکا شده ‌و در مقابل آمریکایی‌ها ‌برابر همه این دخالت‌ها  هیچ وقت از پیشگاه ملت ایران عذرخواهی نکرده‌اند.

امام جمعه صومعه‌سرا با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 گفت: ‌اختلافات اوباما با کنگره و رژیم صهیونیستی درباره جمع‌بندی وین یک جنگ زرگری است نه یک اختلاف بنیادین. اوباما، کنگره و رژیم صهیونیسیتی در مجموع یک هدف را دنبال می‌کنند که آن تغییر رفتار نظام جمهوری اسلامی در منطقه است، در غیر این صورت به‌دنبال تغییر نظام خواهند بود اما اختلاف این دو گروه درباره جمع‌بندی وین در این است که کنگره و رژیم صهیونیستی معتقدند ایران به توافق هسته‌ای پایبند نخواهد بود و تغییر رفتار نخواهد داد اما اوباما بر روی تغییر رفتار ایران تأکید دارد و معتقد است این تغییر رفتار دست یافتنی است.

امام جمعه صومعه‌سرا شگردهای جدید آمریکایی‌ها برای به زانو درآوردن نظام را شکست خورده دانست و اظهار کرد: با رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران و ایمان مردم به امدادهای غیبی و کمک خداوند در این راه، این ترفند آمریکایی‌ها به جایی نخواهد رسید و پیروزی نهایی در این مسیر با ملت ایران خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی