حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صدیقی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه‌(س) و روز دختر اظهار داشت: امروز دختران در جامعه اسلامی باید حضرت معصومه(س) را الگوی خود قرار دهند و قدردان جامعه اسلامی باشند.

وی گفت: تا آمریکا خوی استکباری دارد و تا ما روی آرمان‌های انقلاب هستیم، شعار مرگ بر آمریکا نیز می‌ماند و لذا عده‌ای که می‌گویند باید شعار مرگ بر آمریکا باید حذف شود، حرف درستی نمی‌زنند و اگر روزی شنیدیم که شعار مرگ بر آمریکا در ایران حذف شده است پس باید بدانیم که یا آمریکا دست از خوی استکباری خود برداشته است و یا ما آرمان‌های انقلاب را کنار گذاشته ایم.

امام جمعه صومعه‌سرا با تأکید بر استکبارستیزی ملت ایران و با اشاره به درگیری‌ها و اعتراضات مردمی اخیر در آمریکا گفت: آمریکا به ملت خودش رحم نمی‌کند و امروز می‌بینیم که در مدت یک سال پس از قتل مایکل براون توسط پلیس این کشور پلیس آمریکا صدها سیاه‌پوست دیگر را به قتل رسانده است و جالب است که جرم برخی از آن ها عدم توجه به چراغ راهنما در هنگام دور زدن است.

صدیقی قتل سیاه‌پوستان در آمریکا را از مصادیق رفتار ضد حقوق بشری آمریکا دانست و گفت: برخی از مسئولان آمریکایی آمار داده‌اند که حدود 600 نفر از سیاهان که 120 میلیون نفر از جمعیت این کشور را تشکیل می‌دهند، به دست پلیس آمریکا به قتل رسیده‌اند و طبق آمار خودشان 5000 نفر از مردم تماشاچی حوادث در تعقیب و گریز مجرمان به دست پلیس کشته شده‌اند و آن‌ها هیچ باکی هم از این جنایت ندارند.

خطیب جمعه صومعه‌سرا اظهار کرد: در حالی که رئیس جمهور فردی سیاهپوست است این همه جنایت علیه سیاهان به وقوع می‌پیوندد و وای به حال زمانی‌که یک فرد سفیدپوست در این کشور رئیس جمهور شود، بنابر این خوی استکباری آمریکا تا زمانی‌که هست شعار مرگ بر آمریکا هم هست و ملت ایران دست از این شعار بر نمی‌داریم.

صدیقی ضمن تبریک 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ایران گفت: یکی از نکات مهم دفاع مقدس، ثبت وقایع آن است که باید توسط رزمندگان دفاع مقدس انجام شود و ثبت خاطرات آزادگان نیز از نکات مهم و کلیدی مربوط به جنگ تحمیلی هشت ساله است که از امیدواریم آزادگان عزیز با ثبت خاطراتشان مانع فراموشی وقایع این برهه زمانی مهم تاریخ انقلاب اسلامی شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی