حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


جانشین فرماندهی سپاه  و دبیر مجمع عالی بسیج شهرستان صومعه سرا در این همایش با بیان اینکه مجمع عالی بسیج شهرستان، مجموعه ای از صاحب نظران حقوقی و حقیقی بسیج هستند خاطر نشان کردند که این افراد با هم اندیشی، هم فکری و تحلیل شرایط، راهکارهای رفع موانع و استفاده از فرصت ها را برای رسیدن به شرایط مطلوب ارائه می دهند.

سرگرد پاسدار سید جلیل قاسمی در جمع صاحب نظران و نخبگان بسیجی گفت: منظور از این همایش ها و مجامع شهرستانی، مشارکت حداکثری اندیشه های بسیجی در اداره و پیشبرد تشکل بسیج بوده و پایش محیطی شرایط موجود شهرستان با تحلیل تهدیدات، فرصت ها، نقاط ضعف و قوت و ارائه ی راهکارهای برون رفت از موانع را از دیگر اهداف و منظورهای اصلی مجامع بسیج شهرستان برشمردند.

در ادامه این همایش دکتر حسن اخگری استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد رشت به استراتژی های دشمن در مقابله با نهضت اسلام و تمدن اسلامی اشاره کردند و گفتند: استراتژی دشمنان شامل استراتژی صلح جهانی، استراتژی اندلسی و استراتژی توسعه محور می باشد که دشمن با برنامه ریزی ها سعی دارد با اسلام ناب مقابله کند و ما با پشتیبانی از ولایت فقیه و داشتن بصیرت دینی و بکارگیری نیروهای متعهد و جوان جامعه در جهت تحقق آرمان های امام و رهبری و پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری همچون اجرای اقتصاد مقاومتی، توسعه ی علمی کشور و سایر دستورات، در مقابله ی با دشمن و استکبارستیزی مقاومت و ایستادگی خواهیم کرد.

در پایان شرکت کنندگان با قرائت بیانه ای ۵بندی ضمن محکومیت جنایات  آل سعود به یمن و جریانهای انحرافی و تروریستی مانند تکفیری های داعش و جبهه النصره  و وهابیت، اقدامات وحشیانه رژیم کودک کش و کودک سوز اسراییل را در سوزندان طفل شیرخوار فلسطینی محکوم و آمادگی همه جانبه خود را برای دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و حمایت تام از ولایت فقیه اعلام نمودند.

متن بیانیه مجمع عالی بسیج شهرستان صومعه سرا

اکنون در برهه ای از تاریخ که جهان سرشار از موج بیداری اسلامی، خیزش های ضد سرمایه داری و افول هژمونی جبهه استکبار و نظام سلطه بر منطقه راهبردی  غرب آسیا و شکل گیری جبهه مقتدر مقاومت اسلامی و ضد صهیونیستی است و نسیم عدالت، مهرورزی و حقانیت دین مبین اسلام همه سرزمین های اسلامی را درنوردیده است و امروز نه تنها فلسطین که جهان اسلام از مصر، تونس، لیبی، بحرین، اردن و… برای یافتن هویت حقیقی و رهانیدن خویش از زیر سلطه سفاکانه رژیم های پوشالی و وابسته به غرب در تکاپو است و در این تلاش مقدس بیش از هر چیز به قیام و انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ایران تأسی می جویند بی تردید، مجمع عالی بسیج شهرستان صومعه سرا با درک عمیق شرایط موجود با گامهای پولادین، فکر و اندیشه نخبگانی و عزم راسخ خود را در پایبندی به آرمان های امام راحل(ره) و مبارزه با ددمنشی های رژیم غاصب به منصه ظهور می گذارد

تمامی اقشار بسیج اعم از (محلات، کارمندی، کارگری، اصناف، دانش آموزی، دانشجویی، فرهنگیان، مهندسین، هنرمندان، پیشکسوتان حماسه و جهاد، مهندسین، طلاب، عشایری، اساتید و جامعه زنان بسیجی) همچون همیشه شورآفرین و پیشرو حضور مردم مسلمان در عرصه های مختلف بوده و امسال نیز، با توکل به خدا با حرکت خود، از همیشه شاداب تر، عازم تر، جازم تر و فعالتر اثبات خواهند نمود و ان شالله با بصیرت افزون و حرکت کوبنده همواره آمادگی همه جانبه خود را اعلام داشته و دشمنان را مایوس تر و درمانده تر از هر زمان دیگر خواهند نمود.

  •     ما اعضای مجمع عالی بسیج شهرستان صومعه سرا بر راندن جریان‌های انحرافی و تروریستی در دین اسلام مانند تکفیری‌های داعش و جبهه النصره و وهابیت که عملکردشان ناامنی را به کشورهای منطقه تحمیل و امنیت را برای دشمن اصلی مردم منطقه یعنی اسراییل، این پدیده شوم و شر مطلق هدیه کرده است تاکید داریم و می دانیم که اسرائیل این غده سرطانی نابود شدنی است.
  •     جنایت سوزاندن طفل شیر خوار فلسطینی نشان دهنده و بیانگر واقعیت تروریسم است که در قلب شهرک نشینان صهیونیست وجود دارد و خود را در جنایت‌های آشکاری که علیه مردم فلسطین انجام می‌دهند نشان می‌دهد. همچنین جامعه جهانی به دلیل عدم محکوم کردن این جنایت و عدم اتخاذ اقداماتی برای متوقف کردن آن مسئولیت این جنایت‌ها را برعهده دارد.
  •     ما در جواب به مقامات امریکایی که این روزها حمله نظامی را به عنوان گزینه روی میز مطرح می کنند همان حرف مقام معظم رهبری را تکرار خواهیم کرد که فرمودند: اولاً غلط می کنید. ثانیاً همانطور که در زمان رئیس جمهور قبلی آمریکا هم گفتم، دوران بزن و در رو تمام شده است و ملت ایران کسی را که بخواهد به او تعرض کند، رها نخواهد کرد. و اعلام می داریم که حمله نظامی به ایران راه برگشتی برای شما نخواهد داشت.
  •     ما ضمن محکوم نمودن حملات آل سعود به یمن اعلام می داریم که حملاتی که جز گسترش تروریسم و افراطی گری در منطقه و کشتار مظلومانه مردم مسلمان و غیرنظامی یمن چیزی در پی نخواهد داشت و چگونه است که  مجامع بین المللی که خود را داعیه دار صلح جهانی می دانند جنگ افروزی وکشتار وحشیانه ملت مظلوم و بی دفاع یمن به ویژه کودکان و سال خوردگان را محکوم نمی کنند! چگونه است که دردهای جانکاه مادران وزنان غیور یمن را نمی بینند؟!
  •     و در پایان ما اعضای مجمع عالی بسیج شهرستان صومعه سرا و این جمع نخبگان بسیجی با اقتدار با شهدا و امام شهدا و رهبر عزیز و مقتدای خود یک بار دیگر بیعت نموده و آمادگی همه جانبه خود را برای دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و حمایت تام از ولایت فقیه  اعلام می داریم .  و می گوییم ما عاشوراییان را از مرگ نترسانید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی