حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


اسمعیل پور فرماندار این شهرستان صبح امروز در جلسه طرح سپاس از خانواده های شاهد و ایثارگر شهرستان صومعه سرا که با حضور برخی از مسولین شهرستان و در دفتر کار ایشان برگزار شد به 26 مرداد ماه آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اشاره کرد و در مقام این روز گفت آزادگان میهن اسلامی ما دنباله رو مکتب زینبی و نماد شرافت، دلاوری و آزادمردی اند که زندگیشان سراسر معطربه عطر کربلا و مدینه است.

وی با توجه به فرارسیدن روز آزادگان، از رییس بنیاد شهید این شهرستان خواست تا با تدارک برنامه ای با حضور تمامی آزادگان صومعه سرا به نحوی شایسته و در خور شأن از این عزیزان  تجلیل بعمل آید.

فرماندار ادامه داد ما بایستی در طول سال در تمامی برنامه ها از همه این عزیزان در بالا بردن معنویت مراسم‌هایمان استفاده کرده و با شنیدن خاطرات تلخ و شیرین دوران اسارتشان هرزگاهی تلنگری به خودمان بزنیم.

دکتر اسمعیل پور در راستای تجربیات و مهارت‌ها و هنرهای این دسته از عزیزان خاطر نشان کرد که هر اداره شهرستان با توجه به مهارت آزادگان شهرستان برنامه های مختلفی مانند تشکیل کارگاه، نمایشگاه و... تدوین و انجام دهد تا هم کسب مهارت و درآمد نموده و هم نسل جدید را با زحمات آنان آشنا کند.

وی سپاه ناحیه مقاومت صومعه سرا را جلودار هر حرکتی برای مجموعه ایثارگران دانست و تاکید کرد همگی ما دنباله رو سپاه در مقوله فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم از آزادگان بزرگمردیم و به امید خدا در آینده ای نچندان دور شاهد تحولی در مواجهه با این قشر پر افتخار هستیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی