حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


امام جمعه شهرستان ماسال در این همایش گفت: نیکی به مردم و خدمت صادقانه از اصو ل مهمی است که انسان را محب خدا می کند.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به اینکه الگو قرار دادن زندگی ائمه اطهار(ع)، جامعه را به سمت و سوی ارزش های انسانی و الهی سوق می دهد تصریح کرد: با یاری گرفتن از قرآن و توجه و عمل به سیره اهل بیت(ع) به ویژه در تربیت فرزندان، جامعه به سمت سعادت و خوشبختی هدایت می شود.
وی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی ‎براینکه پاسداری یک فرهنگ است نه یک شغل ، پاسداران نیز با همین نگرش در همه صحنه ها با وجود مشکلات فراوان جهت دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن حضور می یابند.
امام جمعه شهرستان ماسال ایمان و اعتقاد راسخ به اهداف حق را عنصر موثر در رشد این نهاد انقلابی در کشور دانست و اظهار داشت: حضور دایمی بازنشستگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در کنار جوانان می تواند تاثیر بسزایی در انتقال ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به نسل های بعدی داشته باشد.
فرمانده سپاه شهرستان صومعه سرا بازنشستگان این نهاد انقلابی را همرزم و یادگار شهدا دانست و یادآور شد: این نشست به صورت سالیانه و با هدف تکریم و ایجاد انس و الفت بین خانواده های بازنشستگان، تقویت روحیه نشاط معنوی در بین خانواده بزرگ بسیج و ترویج سبک زندگی اسلامی بین آن ها برگزار می شود.
سرهنگ کیا عاشوری اظهار داشت: بازنشستگان به عنوان انتقال دهندگان فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شناخته می شوند.
وی افزود: در دوران مختلف انقلاب اسلامی، جانفشانی های رزمندگان دوران دفاع مقدس و پاسداران و سایر نیروهای مسلح تضمین کننده اقتدار ملت ایران بوده و این اقتدار باید همچنان حفظ شود.
در پایان این همایش از برترین های مسابقات ورزشی فرهنگی بازنشستگان سپاه تجلیل شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی