حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

آزادگان نماد ایثار و شهادت هستند

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۴۰ ب.ظ


سیدمحمود رزمگیر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: آزادگان نماد ایثار و شهادت می‌باشند.

وی با بیان اینکه در چنین روزی مردان جبهه‌های جنگ از اسارت دشمن بعثی آزاد و وارد میهن اسلامی شدند، افزود: آزادگان با مقاومت و ایستادگی خود نشان دادند که پایبند به ایمان و اعتقادات خود هستند.

رزمگیر آزادگان را نماد اقتدار، عزت و عظمت ملت ایران دانست و گفت: درس مقاومت را می‌توان از آزادگان و ایثارگران آموخت و همواره باید قدردان فداکاری و رشادت‌های آنان بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا بر بازگو کردن خاطرات آزادگان و انتقال آن به نسل جوان در راستای فرهنگ‌سازی تاکید و بیان کرد: 26مرداد ماه سال 1369بازگشت نخستین گروه آزادگان به ایران اسلامی، روز ارزشمندی برای ملت ما است و نباید هرگز از ذهن‌ها پاک شود.

وی با بیان اینکه آزاد شدن از اسارت متعلق به یک روز یا یک هفته نیست، تصریح کرد: آزادگی از اسارت برای هر فرد و در هر زمانی قابل رخ دادن است،  اسیر واقعی کسی است که روح و اندیشه خود را به بهای اندکی بفروشد.

رزمگیر ادامه داد: تنها و یگانه راه آزادگی و آزاده بودن تکیه به خداوند بزرگ و مهربان است و رمز این آزادگی آیه شریفه «ایاک نعبد و ایاک نستعین» می‌باشد.

وی از برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت آزادگان در مجتمع تفریحی مهرگان ضیابر با همکاری فرمانداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر ادارات شهرستان صومعه‌سرا خبر داد و افزود: این برنامه شامل سخنرانی، اجرای  نمایش، خاطره گویی و تجلیل از آزادگان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان دیدار با آزادگان سرافراز، سخنرانی یکی از آزادگان پیش از خطبه‌های نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های مراسم گرامیداشت برشمرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی