حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


کیا عاشوری در جلسه ستاد پشتیبانی از اردو های راهیان نور با تبریک این روز به همه آزادگان ، اظهار کرد: این جلسه با دم محور راهیان نور و دفاع مقدس برگزار شده است.

وی نداشتن درک درست از داشته های یک کشور را موجب تبدیل شدن فرصت های آن کشور به تهدید دانست و گفت: اگر کشوری می خواهد موفق عملکند باید از داشته و ارزش های خود اطلاع دقیق داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا با بیان اینکه دفاع مقدس یکی از رازش ها انقلاب اسلامی است، افزود: ما توان ، اقتدار و افتخار و قدرت خود در عرصه های جهانی را مدیون شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی به موضوع فضاهای مجازی اشاره و تأکید کرد: حضور افراد این گونه فضا امری غیرقابل انکار بوده و در واقع در شرایط موجود فضاهای مجازی در مقابل فضاهای جامعه قرار گرفته اند.
عاشوری در ادامه یادآورشد: دلیل موفقیت رزمندگان ما در دفاع مقدس علارغم همه کمبودها نظامی نسبت به دشمن درک صحیح از شرایط جامعه بود.

وی به جمله مقام معظم رهبری در مورد معضلات فرهنگی و جنگ نرم اشاره کردو گفت: ایشان می فرمایند درعالم سیاست هیچ دغدغه ای ندارم، در عرصه اقتصادی نگرانی ندارم اما در عرصه فرهنگی به معنای واقعی کلمه احساس نگرانی می کنم.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه سرا جنگ را مدرسه ای دانست که آن حقیقت و عصاره دین توسط شهدا تدریس می شد.

وی تصریح کرد: کار فرهنگی و جنگ فرهنگی نیاز به همکاری و هم فکری همه مسئولان سیاسی، عملیاتی و اجرایی شهرستان دارد.

عاشوری افزود: اردوهای راهیان نور یکی از کارهای فرهنگی برای انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و گذشت و سبک زندگی شهدا به نسل های بعد از انقلاب است.

وی یادآور شد: امسال نیز مانند سال های گذشته شهرستان در زمینه اعزام کاروان های راهیان نور فعال است و تلاش داریم امسال ۱۰ اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب که رزمندگان گیلانی زیادی در آن حضور داشتند ، داشته باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی