حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

طرح هجرت ۳ با ۸۰ دانش‌آموز در صومعه‌سرا آغاز شد

چهارشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۳۷ ب.ظ


بهزاد روانپاک با اشاره به آغاز اردوهای طرح هجرت ۳ در صومعه سرا اظهار کرد: این طرح با حضور ۸۰ دانش آموز در این شهرستان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه ۸۰ دانش‌آموز پسر در این اردو حضور دارند، افزود: همه دانش آموزان در مقطع تحصیلی دبیرستان هستند که به مدت ۱۰ روز در این اردو به فعالیت می پردازند.

مدیر بسیج سازندگی صومعه‌سرا با بیان اینکه۶ مدرسه در دستور کار طرح هجرت است، گفت: مدرسه شهید خداپرست تنیان تا کنون به اتمام رسیده است و مابقی مدارس در دست اجرا می‌باشد.

روانپاک تصریح کرد: این طرح با همکاری سپاه ناحیه صومعه سرا و آموزش و پرورش این شهرستان در نقاط مختلف از جمله روستاهای محروم اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان نسبت به کارهایی که برای مدارس خود انجام می دهند احساس شادابی و خودباوری خواهند داشت، خاطرنشان کرد: رنگ آمیزی، بهسازی، تعمیر میز و صندلی مدارس در دستورکار دانش آموزان طرح هجرت ۳ است.

مدیر بسیج سازندگی صومعه سرا اظهار کرد: برنامه‌هایی از قبیل تشکیل حلقات صالحین، برگزاری صبحگاه، کلاس‌های قرآن، مسابقات ورزشی و اردو و … از جمله برنامه‌هایست که در این طرح برگزار می‌شود.

روانپاک افزود: آشنایی جوانان با فرهنگ کار و تلاش و فعالیت گروهی ، کمک به سازندگی ، خدمت رسانی به روستاها ، تقویت روحیه مشارکت پذیری و استفاده از بهره گیری از توان فرهنگی ، هنری و فکری دانش آموزان از نتایج و اهداف این اردوها است .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی