حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار این شهرستان پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از نمایشگاه مذکور گفت: در این نمایشگاه بیش از 150 پوستر و دست‌نوشته با موضوع عفاف و حجاب از دیدگاه قرآن، مراجع تقلید و برخی از تازه مسلمان‌ شده‌های جهان به نمایش گذاشته شده است.

معظم علی‌پرست با بیان اینکه نمایشگاه عفاف و حجاب تا پایان دهه کرامت میزبان بازدید علاقه‌مندان صومعه‌سرایی است، اظهار کرد: این نمایشگاه با همکاری مشاور امور بانوان آموزش و پرورش صومعه‌سرا و مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری این شهرستان برپا شده است.

وی حضرت فاطمه معصومه (س) را بانوی پاک و مطهر خواند و ادامه داد: الگوبرداری از سیره و ویژگی‌های شخصیتی این بانوی بزرگوار امری ضروری و لازم برای دختران و بانوان ایران اسلامی است.

مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی آشنا کردن دختران و بانوان صومعه‌سرایی با توصیه‌های قرآن و آموزه‌های دینی اسلام درباره فلسفه حجاب است.

وی با اشاره به توصیه حضرت علی (ع) به امام حسن مجتبی (ع) تصریح کرد: کشف حجاب توسط رضاخان نتوانست به ثمر بنشیند.

علی‌پرست یادآور شد: امور بانوان و خانواده فرمانداری صومعه‌سرا در همین راستا برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را برای مقابله با هرگونه معضل بدحجابی در اجتماع برنامه‌ریزی کرده است.

وی در ادامه با قدردانی از اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان در پوشش فعالیت امور بانوان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با استفاده از رسالت خبری خبرنگاران در حوزه‌های مختلف در زمینه فرهنگ‌سازی مناسب در حوزه عفاف و حجاب نیز گام‌های موثری برداریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی