حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

۲۳۰ مسجد در صومعه‌سرا وجود دارد

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۴۰ ب.ظ


حجت‌الاسلام منوچهر احمدی‌پور صبح امروز در نشست گرامیداشت ۳۰ مردادماه روز جهانی مسجد گفت: در تاریخ اسلام مساجد همواره پایگاه مهم اجتماعی بودند.

وی افزود: مساجد به دلیل تصمیم‌گیری درباره مسائل کلان جامعه اسلامی از جایگاه خاصی برخوردار هستند و با توجه به جایگاه خاص مساجد در جامعه اسلامی مسئولان می‌توانند برای بصیرت‌افزایی از فضای مساجد استفاده کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا مساجد را پایگاه سیاسی پویا در جامعه دانست و گفت: باید از این فضای مناسب برای افزایش بصیرت و روشنگری اندیشه و افکار مسلمانان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه مساجد موجب همبستگی در بین جامعه اسلامی می‌شود، تصریح کرد: مسجد کانونی برای اقشار جامعه در یک صف واحد است که همبستگی نیروهای مسلمان بر محور دستورهای الهی را نشان می‌دهد.

احمدی‌پور خاطرنشان کرد: جوانان انقلابی برای حفظ و ارتقای معنویت خود باید در مساجد حضور یابند و با توجه به توطئه‌های دشمنان، مسجد بهترین پایگاه دینی و معنوی برای مقابله با این توطئه‌ها است.

وی با اشاره به روز جهانی مسجد یادآور شد: برنامه ویژه این روز با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان، ائمه جماعات و روسای هیئت امنای مساجد برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه این شهرستان دارای ۲۳۰ مسجد است، افزود: بین ۶۰ تا ۷۰ مسجد در صومعه‌سرا فعال بوده و بقیه مساجد نیمه فعال هستند.

وی برگزاری مراسم مذکور را با همکاری سپاه ناحیه صومعه‌سرا و اداره تبلیغات اسلامی در حسینیه فرماندهی سپاه این شهرستان عنوان کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی