حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

صومعه‌سرا ۱۴۸ آزاده دوران دفاع مقدس دارد

شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۴۶ ب.ظ


محسن خلوص‌دهقان‌پور، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا ظهر امروز(31مرداد) در همایش تجلیل از آزادگان، جانبازان و ایثارگران اظهار کرد: همه ما مرهون خون شهدا هستیم و باید حرمت خون شهدا و همه کسانی که برای پیروزی انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس از جان خود گذاشتند را نگه داریم.

وی افزود: با توجه به این برهه زمانی که مشکلات زیادی گرببان‌گیر آزادگان و جانبازان است اما خمی به ابرو نمی‌آورند،  مسئولان باید تا جایی که ضوابط و شرایط اجازه می‌دهد مرهون خدمات آنها باشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا با بیان اینکه این شهرستان دارای یکصد گلزار شهدای انقلاب اسلامی است، گفت: این شهرستان دارای 528 شهیدوالامقام می‌باشد.

خلوص‌دهقان‌پوربا بیان اینکه 467شهید صومعه‌سرا در بنیاد شهید این شهرستان دارای پرونده می‌باشند، تصریح کرد: مابقی شهدا به دلیل مهاجرت خانواده‌هایشان از این شهرستان به شهرستان‌ها و یا استان‌های دیگر کشور دارای پرونده نمی‌باشند.

وی با بیان اینکه 337 والدین در قید حیات شهدای والامقام این شهرستان دارای پرونده هستند، خاطرنشان کرد: 56همسر شهید در بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا پرونده دارند و زیر پوشش این نهاد می‌باشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا، تعداد فرزندان شهدای تحت پوشش این نهاد را 88 نفر عنوان کرد و افزود: سه جانباز این شهرستان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

خلوص‌دهقان‌پور با بیان اینکه یک هزار و57 جانباز دارای پرونده تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان هستند، گفت: 148 نفر آزاده دوران دفاع مقدس در این نهاد دارای پرونده می‌باشند.

وی تصریح کرد: صومعه‌سرا دارای 2 سردار شهید زمان جنگ به نام شهید یعقوب یوسفی و شهید علیرضا خلوص دهقان‌پور و اولین شهید دوران انقلاب اسلامی گیلان یعنی شهید نعمت برشنورد است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا با بیان اینکه این شهرستان دارای 32شهید جاویدالاثر و 21شهید کارمند است، خاطرنشان کرد: این شهرستان دارای 10 خانواده دو شهیدی و 8خانواده تک فرزند ذکور است.

خلوص‌دهقان‌پور اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا با داشتن 14 پرسنل در این نهاد خدمات رسانی به خانواده شهدا ،جانبازان و ایثارگران می‌نماید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی