حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

از هشت آزاده تولماتی سرافراز دفاع مقدس تجلیل شد

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۰۶ ق.ظ


مراسم تجلیل از هشت آزاده سرافراز میهن ایران اسلامی با حضور مسئولان آموزش و پرورش تولمات در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.
اندرز چمنی ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت دلیرمردان آزاده به خاک پاک میهن اسلامی خطاب به مدیران گفت: روز ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹، میهن اسلامى شاهد حضور آزادگان سرافرازى بود که از آزمون دشوار مصائب سربلند بیرون آمدند و خانواده‌های معززشان نیز رنج فراق را ایثارگونه بر دوش کشیدند تا در چنین روزی انتظار به سر رسید و صبح وصال دمید. صلابت آزادگان، نشانه ایستادگی ملتی بزرگ است که در طول تمام این سال‌ها در برابر انواع و اقسام دشمنی‌ها و توطئه‌ها سر خم نکرده و خورشید ولایت را چراغ راه سعادت خویش قرار داده است. وی همچنین صبوری و مقاومت خانواده این عزیزان در دوران اسارت را سبب افتخار و مباهات دانست و افزود: آزادگان سرافراز نیز با تحمل سخت ترین شرایط و شدیدترین تنگناها از وفاداری به انقلاب و آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری دست برنداشتند.

در پایان این جلسه از آزادگان هشت سال دفاع مقدس منطقه تولمات به نام‌های فرهاد دیده پاک، محمدعلی آبیار، نازعلی زحمتکش، غفور انتشاری، سید منصور درویش زاده، محمد رضا نوردیده، علیرضا فرح بخش و احمد یکتا تجلیل و قدردانی گردید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی