حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


مراسم یادواره شهدای والامقام روستای سیاه تن با حضور فرماندار صومعه سرا و بخشدار تولمات برگزار شد.
بخشدار تولمات در جریان این مراسم ضمن اشاره به نقش پررنگ رزمندگان در جریان جنگ تحمیلی، اظهار داشت: بزرگی و عزت کنونی ایران مرهون خون شهدا است و همه باید رهروی راه و روش شهدا باشیم.
فرزاد امدادی با بیان اینکه شهدا مظهر قدرت ایران اسلامی هستند، گفت: شهدا آگاهانه در صحنه ی شهادت حاضر شدند و صحنه های بی نظیری از رشادت، ایثار و از خودگذشتگی برای ما رقم زدند.
وی با بیان اینکه فرهنگ شهادت از ابتدای انقلاب اسلامی در کشور، به تاسی از فرهنگ عاشورایی مزین شده است، اظهار کرد: همین فرهنگ باعث شده تا در این سال ها بتوانیم به خوبی در مقابل نظام سلطه ایستادگی کنیم.
وی افزود: دشمنان انواع توطئه‌ها را علیه نظام مقدس انقلاب اسلامی اجرا کردند اما شکست آن‌ها همه از ثمرات خون مطهر شهدا است.
بخشدار تولمات در ادامه مسئولیت یادگاران جنگ در انتقال ارزشهای شهادت را به نسل آینده بسیار مهم برشمرد و اظهار داشت: برگزاری باشکوه یادواره ی شهدا یکی از راه های انتقال ارزشهای شهادت است و امید است این مراسم به عالی ترین شکل ممکن برگزار شود.
در پایان مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از خانواده های 3 شهید روستای سیاه تن تجلیل به عمل آمد.
لازم به ذکر است، روستای سیاه تن از توابع بخش تولمات شهرستان صومعه سرا است و شهید نادر حسین زاده، شهید رهبر ابراهیمی و شهید کیومرث ظهیری، 3شهیدی می باشند که این روستا تقدیم راه اسلام نموده است.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی