حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

موزه تاریخ و فرهنگ در صومعه‌سرا احداث می‌شود

يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۲۸ ب.ظ


حسن آقاجانی، شهردار صومعه‌سرا ظهر امروز(8شهریور) در مراسم کلنگ‌زنی موزه تاریخ و فرهنگ صومعه‌سرا اظهار کرد: پس از آغاز بکار دوره چهارم شورای اسلامی شهر و مدیریت جدید حوزه شهری امر فرهنگ و احیای مبانی فرهنگی آئین مذهبی و قومی و ملیتی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: شهرداری صومعه‌سرا با سیاست گذاری شورای اسلامی شهر ملزم به ارائه طرح‌های فرهنگی گردید و در این راه ترویج آئین و فرهنگ و سنن مردم منطقه که مطالبه بر حق بسیاری از شهروندان بوده مورد توجه قرار گرفت.

شهردار صومعه‌سرا گفت: یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده و و مصوب شده شورا اجرای پروژه موزه تاریخ و فرهنگ صومعه‌سراست که مقرر گردیده برای اشاعه و نمایش آثار و اسناد تاریخی شهر، شناخت اشخاص و افراد نام‌آور در عرصه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و تاریخی صومعه‌سرا در محل مورد نظر ساخته شود تا مردم صومعه‌سرا و علی‌الخصوص مهمانان با تاریخ و فرهنگ مردمان سخت‌کوش، دلیر و مبارز شهرمان بیشتر آشنا شوند.

آقاجانی تصریح کرد: این بنای دو طبقه یادآور سادگی مردمان گیل و روزهای شیرین زندگی در صومعه‌سراست که شاید در این روزهای پر هیاهوی صنعتی مأمنی خاطره‌انگیز برای آسایش روحی و روانی مراجعه کنندگان و بازدیدکنندگان باشد.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی