حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


عزیزخادم‌شریف، رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با اشاره به برگزاری سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در این شهرستان اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور این مسابقات در شهرستان صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در این مسابقات از چهارم مردام آغاز و تا بیست‌وچهارم  ادامه دارد، افزود: ثبت نام در این مسابقات تا چهاردهم شهریور ماه تمدید شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا گفت: این مسابقات در مقطع سنی بالای 18 سال، در دو گروه خواهران و برادران برگزار می‌شود که علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن‌کریم کشور به نشانیwww.s-iqc.ir و یا مراجعه حضوری به اداراه اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

خادم‌شریف تصریح کرد: رشته‌های برگزاری سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در قالب قرائت، ترتیل، حفظ، معارف، اذان، ابتهال، دعاخوانی، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم است.

وی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری مسابقات در سطح شهرستان و استان نفرات برتر هر رشته برای شرکت در مرحله کشوری معرفی می‌شوند.

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با بیان اینکه سی‌ و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌ کریم نسبت به دوره‌های قبل دارای تغییراتی در نحوه اجرا و شکل مسابقات است، اظهار کرد:در این دوره، رشته مفاهیم جدا و تحت عنوان مسابقات معارف قرآن‌ کریم به شکل مستقل برگزار می‌شود.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی