حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سرهنگ کیا عاشوری در مراسم اعزام کاروان راهیان نور صومعه سرا به مناطق عملیاتی غرب کشور اظهار کرد: اردوهای راهیان نور دارای نقشی اثرگذار در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

وی با بیان اینکه 275 صومعه‌سرایی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند، افزود: زائرین طی چهار روز با رشادت‌های شهدا، رزمندگان و مناطق عملیاتی آشنا می‌شوند.

عاشوری کردستان، مریوان، قصر شیرین و بانه را از جمله مناطق مورد بازدید دانست و خاطرنشان کرد: آشنا کردن جوانان با فرهنگ جهاد و شهادت از اهداف برگزاری و اعزام اردوهای راهیان نور است.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه صومعه‌سرا اضافه کرد: اعتقاد داریم همان‌گونه که این مناطق سبب ارتقای معرفت و به اوج رسیدن رزمندگان در دهه 60 بوده، امروز نیز می‌تواند بر نسل جوان اثرگذار باشد.



سرگرد جلیل قاسمی جانشین فرمانده سپاه پاسداران ناحیه صومعه سرا در ادامه این مراسم با بیان اینکه جنگ تحمیلی ارتباط تنگاتنگی با انقلاب اسلامی دارد،افزود: فروپاشی انقلاب اسلامی از اهداف کشورهای استعماری بود که لیاقت آن را به صدام و عراق داده بودند.

وی به حمایت‌های بی‌شمار کشورها از عراق در جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: شهدا و رزمندگان با تمام وجود در میدان حاضر می‌شدند،این رشادت‌ها و جانفشانی‌ها بود که سبب شد دشمنان نتوانند گوهر انقلاب اسلامی را نابود سازند.

قاسمی ادامه داد: راهیان نور تلنگری جهت یادآوری رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان است و ما همواره مدیون آنها هستیم.

وی با اشاره به نقش اثرگذار راویان در مناطق عملیاتی تصریح کرد:راویان با بیان خاطرات و ترسیم فضای آن زمان، ایستادگی و مقاومت رزمندگان را نشان خواهند داد و این روایتگری می‌تواند بر افزایش آگاهی و اثرگذاری مفید باشد.

قاسمی آشنایی با مناطق جنگی و درک رشادت‌ها، ایثار،شهادت و انتقال آن به نسل جوان را از اهداف اعزام دانست و عنوان کرد: ارتباط‌گیری با شهدا یکی دیگر از اهداف اردوی راهیان نور است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران ناحیه صومعه‌سرا در پایان به سخنی از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه"توشه و رهاورد این سفر باید تجربه آموزی،بصیرت و انواری الهی باشد"،اظهار کرد:شهدا هموراه زنده و شاهد بر اعمال ما هستند.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی