حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

یادواره 14 شهید روستای مناره بازار برگزار شد

جمعه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۴۹ ب.ظ


نماینده شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در یادواره ۱۴ شهید والامقام روستای مناره بازار و روستاهای حومه گفت: یادواره شهدا تداعی گر خاطرات این ملت از حقوق شان است و این یادواره ها به ما هشدار می دهد که فریاد هیهات من ذله را در استمرار مقابله با دشمن تا ابد برمی آوریم.
حمیدرضا خصوصی افزود: راه شهدا تبعیت از ولایت فقیه بود و ما هوشیارانه نخواهیم گذاشت ولی فقیه زمان ما تنها بماند.
و ی با اشاره به اینکه شهدا ی ما چون شهدای کربلا به معنای واقعی در آزمون الهی سربلند شدند اظهار داشت: کربلای حسین بواسطه زینب صفتان در اذهان ماندگار شده و این امر در جامعه ما وظیفه ما را در قبال شهدا دوچندان می کند تا حافظ و ادامه دهنده این راه باشیم.
خصوصی به جایگاه والای شهدا در نزد پروردگار اشاره کرد و افزود: شهدای ما ابوالفضل صفتان راه ولایت بودند و مظلومیت شاخصه بارز شان است.
نماینده شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی افزود: شهدا در خون سرخ خود غلطیدن تا امروز مقتدرانه در مقابل دشمنان بمانیم.
وی تصریح کرد: تا شهادت یک گام فاصله وجود دارد اما گام های که پس از شهادت گذاشته می شود بسیار مهم است که بایدمورد توجه قرار گیرد تا در مسیر دچار لغزش نشده واز ولایت منحرف نگردیم.
خصوصی افزود: در راه و گام های شهدا سستی وجود نداشت امروز ماهم در دفاع از ولایت و آرمان های شهیدان ایستاده ایم وقد خم نخواهیم کرد.
خصوصی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: برخی با نزدیکی به انتخابات نارس وارد شده ومشغول زدن طبل خود محوری در کشور اند که باید بدانند مردود و مطرود بشمار می آیند.

نماینده شهرستان صومعه سرا اظهار داشت: کشور و دولت بحرانی ترین شرایط را سپری می کند و مردم هوشیار بخوبی می دانند دفاع از کیان کشور اصل و اساس است و خودمحورها محکوم به شکستند زیرا مملکتی که خون شهید داده ولی فقیه زمان خود را هیچگاه تنها نخواهد گذاشت.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی