حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


عزیز خادم‌شریف، رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا اظهار کرد: همزمان با اول مهر سال جاری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

 

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ شامل حفظ پنج جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل و قرائت شامل قرائت تحقیق، قرائت تحقیق به همراه حفظ سه جزء و قرائت ترتیل برگزار می‌شود.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا گفت: مسابقه معارف و مفاهیم در هفدهم مهرماه برگزار می‌شود که قالب این مسابقه تفسیر سوره‌های انفال و توبه بر اساس تفسیر نمونه است.

 

خادم‌شریف با بیان اینکه افراد علاقه مند برای شرکت در مسابقه که تا کنون قادر به ثبت نام نشده‌اند می توانند از طریق سایت s-iqc.ir نسبت به ثبت نام در مسابقه اقدام کنند، تصریح کرد: افرادی که به هر دلیلی دسترسی به اینترنت ندارند، می‌توانند با مراجعه به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برای شرکت در مسابقه ثبت نام کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: در رشته حفظ، حفظ پنج جزء فقط تا مرحله استانی و حفظ ۱۰ جزء و ۲۰ جزء تا مرحله کشوری و در حفظ کل نیز برای بانوان تا مرحله کشوری و برای آقایان تا سطوح بین المللی ادامه دارد.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا اظهار کرد: رشته‌های قرائت تحقیق همراه با حفظ سه جزء فقط در مرحله کشوری برگزار می‌شود و قرائت تحقیق و قرائت ترتیل نیز تا به مرحله کشوری ادامه پیدا می‌کند با این تفاوت که نفرات برتر برادران در قرائت تحقیق به مسابقات بین المللی راه پیدا می کنند.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی