حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


حجت‌الاسلام کیماسی امروز در یادواره ۱۰ شهید اصناف صومعه سرا بیان کرد: شهدای ما از هر قوم و مذهب و از هر رنگی وارد میدان نبرد شدند تا این کشور از خطرات حفظ شود و ما در امنیت کامل زندگی کنیم.

وی گفت: خبرنگار فنلاندی از یکی از مقامات ارشد آمریکایی در آن زمان پرسید که آیا این همه لشکر برای بیرون کردن صدام زیاد نبود؟ آن مقام ارشد پاسخ داد: بله. اما هدف ما انقلاب و نظام ایران است. خبرنگار گفت : پس چرا حمله نمی کنید؟ مقام ارشد جواب داد: ما از سه چیز واهمه داریم که مهم ترین آن نام امام حسین (ع) است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد با بیان اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس شبیه ترین شهدا به شهدای کربلا هستند، افزود: دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌های والای آن خواسته شهداست.

حجت‌الاسلام کیماسی عنوان داشت: همه ما باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم که این امر یکی از خواسته های مهم و همیشگی شهدا و امام شهدا است و نباید لحظه ای خیمه ولایت فقیه را تنها بگذاریم.


http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی