حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


سردار محمد طهرانی مقدم برادر سردار شهید حسن طهرانی مقدم، در یادواره ۲۲شهید روستاهای نفوت، واقعه دشت، کما، سیاه اسطلخ گفت: دشمنان به هر بهانه ای بدنبال این بودند که ایران را ایرانستان تبدیل کنند و این طرحی بود که بعد انقلاب توسط ضد انقلاب ها در مناطق گیلان و کردستان و گنبد و… دنبال می شد. وی با اشاره به اینکه جوانان ایران اسلامی پس از انجام رسالت جهاد سازندگی در سنگر دفاع مشغول فعالیت شدند اظهار داشت: امنیت بعد انقلاب در داخل ایران حاصل خون شهدا بود.

سردار محمد طهرانی مقدم زمینه‌های تربیتی و پرورشی و خصوصیات شخصی شهدا را دو نکته بسیار مهم در زندگی آنان برشمرد و اظهار داشت: شهدا به مقامات و درجات معنوی رسیدند و همیشه در مسائل شرعی و دینی نماز اول وقت، قرآن و اهل بیت، دستگیری از محرومین پیشقدم بودند. وی با تاکید براینکه باید رهرو راه شهدا باشیم افزود: سیر و صعود مسیر شهادت از مساجد آغاز شد و این وظیفه ماست که روح عبادت را در مساجد زنده کنیم.



طهرانی مقدم با اشاره به اینکه شهدا، ولایتمدار و ولایت پذیر در عمل بودند اظهار داشت: شهدایی چون شهید حسن طهرانی مقدم اتصالشان به خدا و اهل بیت بود تاجایی که مقام معظم رهبری در مورد ایشان پس از شهادتشان فرمودند: او قدر ولایت را می شناخت و ولایت هم قدر او را می داند. وی افزود: شهدا پا در جای رهبری می‌گذاشتند و ذره‌ای عقب‌تر و یا جلوتر از رهبر خویش حرکت نمی‌کردند و به همین دلیل به سر منزل مقصود خود رسیدند. وی با اشاره به اینکه شهید حسن طهرانی مقدم اعتقاد و ایمان راسخ به جوانان داشت اظهار داشت: او به قول های که برای ساخت موشک می داد عمل می کرد و از ظرفیت های داخلی بهره می گرفت و منتظر نتیجه مذاکرات هم نمی ماند.

وی با اشاره به تاخیر سه ساله پرتاپ ماهواره ساخته شده به دست جوانان ایرانی توسط روسیه اشاره کرد و اظهار داشت: شهید حسن اعتقاد داشت همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس زیر بار شرایط ذلت بار غرب نرفتیم زیر بار شرایط ظالمانه شرق هم نخواهیم رفت و این امر منجر شد تا کشور ما به عنوان چهارمین کشور برتر موشکی دنیا تبدیل شود بطوری که دشمنان وامریکا به خوبی می دانند که اگر بزنند می خورند. سردار محمد طهرانی مقدم افزود: امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم و این یادواره به ما می گوید که شهدا زنده و حاضرند.

نماینده شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم گفت: شهیدان مصداق بارز صداقت و حامل امانت الهی بودند که در آزمایش الهی سربلند شدند. حمیدرضا خصوصی اظهار داشت: راه شهیدان اصلح وبرای دفاع از حقوق و عزت نظام اسلامی بوده  و این راه برای همیشه نظام اسلامی را بیمه کرده است. وی افزود: یادواره شهدا نشان از ایستادگی مردانی می دهد که در خون غلطیدن تا ما با عزت زندگی کنیم. نماینده صومعه سرا افزود: باید در ادامه دادن راه شهدا و دفاع و پشتیبانی از ولایت از شهدا الگو بگیریم.



در ادامه مراسم پس از مداحی و نوحه خوانی جمعی از مسوولان و حاضرین با گلباران مزار شهدا با آرمان های شهدا تجدید پیمان بستند.



http://telegram.me/hizbullahcyber


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی