حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

اولویت بخشیدن به شاخص‌های فرهنگی در صومعه‌سرا

دوشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۵۳ ق.ظ


حسین اسماعیل‌پور، فرماندار صومعه‌سرا صبح امروز(31فروردین) در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در فرمانداری این شهرستان با تبریک طلیعه ماه مبارک رجب اظهار کرد: دغدغه فرهنگی در شهرستان روز به روز افزایش می‌یابد که سبب خرسندی است.

وی افزود: در سفر رئیس جمهور مردم گیلان ارادت خود را به مقام معظم رهبری و اعتماد به دولت ثابت کردند و به جهانیان نشان دادند که با رئیس جمهور همدل و هم‌زبانند.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه ماه رجب یکی از افضل‌ترین ماه‌هاست و آن چیزی را که همه ماه‌ها تک‌تک دارند این ماه به تنهایی دارد، گفت: همه باید سعی کنیم بهترین بهره را از این ماه ببریم.

اسماعیل‌پور به سالروز افتتاح سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ تشکیل ارتش ملی سپاه پاسداران است.

دانشگاه نقش اول را در زمینه فرهنگی ایجاد می‌کند

وی با بیان اینکه دانشگاه نقش اول را در زمینه فرهنگی ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: دانشگاه فارع از کارهای فرهنگی غیر قابل تصور است و باید در این راستا فعالتر از قبل ظاهر شود.

فرماندار صومعه‌سرا اظهار کرد: برنامه‌ها و مناسبت‌ها در ماه اردیبهشت زیاد است و مسئولان باید با برنامه‌ریزی درست و دقیق تعداد برگزاری برنامه‌ها را کم ولی شکوه و کیفیت آن را بالا ببرند.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه بیشترین درخواست‌های شهرستان صومعه‌سرا از وزیر ارشاد در بخش فرهنگی بود، افزود: بحث‌های سیاسی با حاشیه است و اصل کار ما با نظام می‌باشد.

وی با بیان اینکه دغدغه فرهنگی و ظرفیت و پتانسیل صومعه‌سرا زیاد است و مبنای کار همه باید فرهنگی باشد، گفت: راهیان نور بخشی از کار فرهنگی است وروز اعتکاف و دیگر ایام رجب هر کدام در راستای کار فرهنگی تعریف می‌شود.

آغاز تهیه شناسنامه فرهنگی صومعه‌سرا

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه باید به شاخصه‌های فرهنگی در صومعه‌سرا اولویت ببخشیم، تصریح کرد: تیم تهیه شناسنامه فرهنگی شهرستان صومعه‌سرا تشکیل شده و تا پایان امسال این کتاب به اتمام می‌رسد.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه خلقت انسان و تمام دنیا فقط برای فهم انسان است، خاطرنشان کرد: اعاتکاف باید اندیشمندانه برگزار گردد و نتیجه آن در افراد دیده شود که علمای بزرگ کمتر از چهل روز اعتکاف نمی‌کردند و همه سازمان‌ها موظفند در بحث اعتکاف همکاری لازم را نمایند.

وی با اشاره به فرا رسیدن شهادت استاد مطهری، اظهار کرد: سالروز شهادت ایشان باید همراه با شناسایی و درک وی توسط دانش‌اموزان، دانشجویان و اقشار مختلف باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی