حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

ولایتمداری از ویژگی‌های بارز حضرت زینب(س) است

دوشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۵۰ ب.ظ


حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی، امام جمعه صومعه‌سرا با تسلیت سالروز رحلت حضرت زینب(سلام‌الله علیها) اظهار کرد: حضرت زینب(سلام الله علیها) بهترین الگوی عبادت و بندگی است که این امر را در کربلا به خوبی ایفا کرد.

وی با بیان اینکه عقیله بنی هاشم الگوی صبر و مقاومت است، افزود: حضرت زینب(سلام‌الله علیها) در روز عاشورا داغ عزیزترین افراد خانواده‌اش را دید اما کوچکترین شکوه‌ای نکرد.

امام جمعه صومعه‌سرا گفت: زندگی حضرت زینب(سلام الله علیها) برگرفته از آیات نورانی قرآن کریم بود و بانوان جامعه ما باید آن حضرت را الگوی زندگی خویش در صبر و بردباری و استقامت و از خودگذشتگی قرار دهند.

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه حضرت زینب(سلام الله علیها) در تمام زمینه‌ها می‌تواند یک الگوی تمام عیار برای زنان مسلمان باشد، تصریح کرد: ممتازترین صفحه زندگی آن حضرت شجاعت و رشادتش در واقعه عاشورا بود.

وی با بیان اینکه عقیله بنی هاشم در سخترین زمان که اسارت و حرکت از کربلا به سمت شام بود بر عفت خویش پافشاری می‌کرد، خاطرنشان کرد: حضرت زینب(سلام‌الله علیها) درس زهد، عرفان، سیاست، شهادت، شجاعت و عبادت را  به ما می‌آموزد.

امام جمعه صومعه‌سرا اظهار کرد: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری زحمات حضرت زینب(سلام‌الله علیها) نمونه بارز کار برای خدا است و همه ما مسلمانان باید از این امر درس بگیریم.

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه ولایت‌مداری از دیگر ویژگی‌های حضرت زینب(سلام‌الله علیها) است، افزود: ولایتمداری این بانو به اندازه‌ای بود که یک روز هم نمی‌توانست نبود امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) خود را تحمل نماید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی