حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


بهزاد روانپاک، مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه صومعه‌سرا با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس کارآمدی خود را به صورت عملی به نمایش گذاشت و حضور بسیج در دفاع از حریم انقلاب و ولایت پررنگ بوده است.

وی افزود: رویکرد و سیاست جدید بسیج سازندگی کمک به اقتصاد خانواده‌های محروم، تلاش در راستای افزایش کیفی تولید محصولات و صنایع تبدیلی غذایی، شناسایی و معرفی پروژه‌های موفق به عنوان طرح‌های الگویی در سطح استان و کشور است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه صومعه‌سرا غنی‌سازی اوقات فراغت، کمک به دولت در محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال جوانان را از دیگر اهداف مهم بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت: اهداف طرح‌های بسیج سازندگی کوتاه‌مدت، فراگیر و عام‌المنفعه است و در مناطق صعب‌العبور این طرح‌ها اجرایی می‌شود.

روانپاک تصریح کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس طرح اقتصاد مقاومتی و مسکن محرومین که بسیج سازندگی در آن مشارکت داشته به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه پروژه استخر ماهیان سردآبی روستای تنیان در هفته دفاع مقدس مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: برای بهره‌برداری از این استخر بالغ بر یکصد میلیون تومان اعتبار هزینه شده که 50 میلیون تومان بسیج سازندگی به صاحب این استخر تسهیلات اقتصاد مقاومتی اعطا کرده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه صومعه‌سرا اظهار کرد: با افتتاح این پروژه اقتصاد مقاومتی در روستای تنیان برای سه نفر به صورت مستقیم و 2 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی شده است.

روانپاک با اشاره به افتتاح مسکن محروم در روستای سه سار در هفته دفاع مقدس افزود: بیش از 35 میلیون تومان برای ساخت این مسکن هزینه شده که سپاه با استفاده از خیرین این شهرستان این مسکن را احداث کرده است.

وی با بیان اینکه هشت میلیون تومان از هزینه مذکور را بهزیستی پرداخت کرده است، گفت: زیربنای این مسکن حدود 50 متر مربع است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه صومعه‌سرا تصریح کرد: امید است برنامه‌های هفته دفاع مقدس همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور بسیجیان اجرا شود.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی