حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا

حزب الله سایبر صومعه‌سرا

انعکاس اخبار فرهنگی - مذهبی شهرستان صومعه‌سرا


به مناسبت هفته دفاع مقدس عصر امروز(2مهر) مزار شهدای والامقام مسجد جعفری، آقامهدی آقا و شهدای گمنام واقع در بوستان ابریشم این شهرستان عطرافشانی و گلباران شد.

در این مراسم که با نثار گل توسط مسئولان به قبور شهدا همراه بود، طی مراسمی یاد و خاطره‌ بیش از 500 شهید شهرستان صومعه‌سراگرامی داشته شد.

حسین اسماعیل پور فرماندار در مراسم گلباران مزار شهدا گمنام به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: رزمندگان اسلام در این ایام با دفاع جانانه از مرزها و با اهدای خون خود توانستند از حیثیت و حاکمیت کشور دفاع کنند تا انقلاب اسلامی پا برجا بماند.

وی با اشاره به اینکه امروز بحث خود باوری و شکست ابهت ابر قدرت ها از دستاورد های هشت سال دفاع مقدس است اظهار داشت : فرهنگ ایثار و شهادت باید نسل به نسل ، سینه به سینه به آینده سازان و فردا پردازان ایران انتقال و نهادینه شود.

در حاشیه عطرافشانی و گلباران مزار شهدا حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی، امام جمعه صومعه‌سرا به خبرنگار شبستان اظهار کرد: رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس برای ملت‌های جهان یک الگو و اسوه پایداری و مقاومت شد.

وی با بیان اینکه عزت و افتخار امروز جامعه ما مرهون جانفشانی‌های و خون شهدا است، افزود: ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و ذره‌ای از یاد و خاطرآنها غافل نشویم.

امام جمعه صومعه‌سرا گفت: شهدا با خون خود، آرامش و امنیت امروز را برای ما به ارمغان آوردند و ما باید در راستای حفظ، نشر و تبیین اهداف و آرمان‌های آن عزیزان تلاش کنیم.

محسن خلوص دهقان‌پور، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا به خبرنگار ما خاطرنشان کرد: گلباران و غبارروبی مزار شهدا با هدف تجدید پیمان با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

وی با بیان اینکه کشور ما به وسیله جوانانی که جان خود را برای دفاع از میهن اسلامی دادند راه توسطه را پیمود، تصریح کرد: شهدا نقش مهمی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا افزود: باید فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان و نسل‌های آینده این کشور ترویج شود تا شاهد روز افزون روحیه شهادت طلبی در بین افراد جامعه باشیم.



http://telegram.me/hizbullahcyber

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی